's Avonds vroeg naar bed

Om 20:00 uur laatste fles, badderen, verhaaltje lezen en naar bed. Hoe moe of wakker hij ook is. Ik denk ook dat het goed is dat hij daaraan went. Het gaat niet iedere avond zonder slag of stoot hoor, soms moeten we meerdere keren terug om speentje te geven, maar uiteindelijk geeft hij zich wel over en valt in slaap.

Groetjes, Karin

Suze krijgt ook tussen 20.00 en 20.30 uur haar laatste fles. Daarna zingen we nog even Dikkertje Dap (hihi) en dan gaat ze naar bed. Even haar knuffeltje goed leggen, een aai over haar bol en de klamboe dicht. Soms  ligt ze nog even te kijken of heel even te huilen,  maar meestal valt ze meteen in slaap.

groetjes,
Karin

boas gaat pas naar bed als hij zelf aangeeft dat hij moe is.als hij rond 17/18 uur nog een dutje doet word t meestal 20 uur/20:30.slaat hij dit dutje over(laatste tijd steeds meer)begint hij rond 18:45 al te mekkeren.ik ga hem dan badderen en omkleden en dan lekker de papfles op zn gemak drinken en dan slaapt hij rond 19:30.

Wij gaan na het avondeten, zo rond 19.00 uur naar boven. Dan gaan we met Esther douchen of in bad, lezen we op haar kamer een boekje voor en dan gaat ze naar bed. Meestal zo tussen 19.30 en 19.45 uur. Ik vind dat ook voor later een mooie tijd voor kleintjes... Dus het leek me wel handig om dat ritme nu ook al aan te wennen. Gelukkig was Esther het daar roerend mee eens!

Terug
Bovenaan