's nachts weer huilen

Hey An doe je al rijstebloem door de laatste voeding heen? Ik weet het ook niet hoor want wij doen dat ook bij Tyche en ook die is 's nachts weer wakker (??). Ze is ook 5 mnd. Meestal laat ik haar even jengelen maar als ze echt gaat huilen troost ik haar even, loop een rondje met haar en leg haar weer in bed. Meestal helpt dit maar ja.. leuk is het niet.

Groetjes Kirsteb mama van Tyche

Hoi An1,

Zit er geen boertje dwars na de laatste voeding?
Dat is bij Nick weleens omdat hij bij de laatste voeding in slaapt valt en dan niet boert.
Dan kan het weleens zijn dat hij wakker wordt en er een boer dwars zit.

Succes want nachtrust is belangrijk.

groetjes,
Clautje

Snap niet goed waarom er op een serieuze vraag zulke antwoorden worden gegeven, maar goed, zal wel aan mij liggen!

Vervelend dat ze 's nachts weer wakker wordt, vooral omdat ze al zo snel doorsliep. Weet eigenlijk ook niet goed wat je er aan kunt doen. Enige wat ik kan verzinnen is rijstebloem, maar dat is al genoemd.

Succes!!

Liefs Annemarie

hier nog een, Tess sliep al een poosje heerlijk door maar ze komt nu soms weer twee keer op een nacht. Erg vermoeiend. Ik had vannacht slaapdienst en mijn man heeft haar laten huilen en toen is ze wel weer in slaap gevallen. Dus hopelijk gaat het weer de goede kant op.

Sandra mv Nick en Tess

het is weer over gelukkig. heb haar gewoon wel gevoed 's nachts, geef nog bv dus het was ook weer zo gepiept. Als ze weer eens wakker wordt pakt ze haar duim en slaapt zo weer verder dus het was waarschijnlijk gewoon een sprongetje.

Terug
Bovenaan