's ochtends vroeg wakker

Hallo allemaal,

Wil hier toch nog even op reageren.
Mijn dochtertje is nu 9 maanden en ze wordt nu de laatste dagen s`nachts wakker.
Vaak komt ze dan om 15.00/15.30 en dan ligt ze te huilen in bed.Ze huilt namelijk nooit dus dan ga ik naar d`r toe en geef haar een fles van 210 ml die ze helemaal opdrinkt.
20.00 uur krijgt ze d`r laatste fles 180 ml + rijstebloem.Kan het ook zijn dat ze s`nachts komt omdat ze last van doorkomende tandjes heeft?
Hebben jullie tips of enig idee hoe dit zou kunnen komen.Voorheen sliep ze 12 uur.

Groetjes Dinny
 
Hallo,

Wat ik niet begrijp is dat jullie je zo druk maken dat jullie kindjes zo vroeg wakker worden. Ons zoontje van 16 mnd inmiddels wordt vanaf dag 1 al tussen 6 en half zeven wakker (hij sliep met twee dgn leeftijd al door) En wij hebben ons erbij neergelegd dat dat gewoon er bij hoort en dat je dat vantevoren weet! Ik zou ook best wel eens willen uitslapen hoor maar ja dat gaat helaas niet. Ik zie er ook iets positiefs in, je hebt nog wel wat aan je dag. Ons kindej heeft nooit tot half acht uitgeslapen, ik hoor zoveel mensen dat hun kindjes zo lang slapen.....
 
Nou,

Ik vind tussen 4.00 en 5.00 uur niet echt om te wennen hoor....

Maar nu heeft ze begrepen dat het niet kan, volgens mij, want ze wordt nu tussen 6 en 7 uur wakker en dan drinkt ze wat en dan gaat ze weer slapen en wordt dan om 10 uur half 11 wakker!!!YES YES YES

Dus hoef je helemaal niet te wennen hoor!!! Komt vanzelf weer goed en het kan best door de tandjes komen hoor....
Mijn dochter is trouwens sinds 6 juli 1 jaar geworden en ze krijgt nog wel borstvoeding, nou ja, tegen mama aanliggen en "drinken" terwijl er eigenlijk niks meer uitkomt. haha wel gezellig...

groetjes
 
hallo

mijn dochtertje is 8 maanden en krijgt om 9 uur de laatste fles 200cc en slaapt door tot 8 krijgt ze weer een fles.
en dan slaapt ze door tot half 11.

maar ze slaapt overdag maar een uurtje dus misshien ligt het daaraan
 
Hallo allemaal,

Het is inderdaad geen pretje om er elke nacht uit te moeten, zeker niet omdat ze eerst wel door sliep.Heb liever dat ze `s-ochtends vroeg komt dan dat ik er midden in de nacht uit moet.
Gek genoeg slaapt ze nu wel weer de hele nacht door.Was op het CB en die dachten dat ze nu misschien begon te dromen.Zelf denk ik dat het door de tandjes kwam.Ze heeft er nu namelijk 2 hoektandjes bij (boven).Daar heeft ze ontzettend last van gehad.Heel hangerig, maar niet te spreken over de luiers.  

Verder mag ik niet klagen hoor we hebben een heel makkelijk kindje.Maar als je er `s-nachts uit moet dan heb je daar de hele dag last van.Jammer genoeg kun je dan `s-middags niet een dutje doen, want als de kleine slaapt ben ik blij dat ik mijn wasje kan doen.

Groetjes Dinny
 
Hoi,

Mijn kleine meid van 1 jaar en een week (joepie) slaapt nu al een hele tijd door en ze werd steeds vroeger wakker, maar dat werd op een gegeven moment weer gewoon normaal.....
Ze slaapt nu al een hele tijd van ong 19 uur tot 6.30- 7.00 uur, dan drinkt ze aan de borst en valt ze weer in slaap tot een uurtje of 10 en soms zelfs tot 10.30 -11 uur.
kan ik lekker s'ochtend douchen, aankleden, kleertjes van haar klaar zetten en haar badje, mijn wasje snel aan zetten enz.

Dan gaat ze in bad en dan zorg ik dat ik iets in de badkamer te doen heb (bijv in de deuropening strijken of meestal handdoekjes enz vouwen, of een gedeelte van de badkamer een beetje soppen) Zo is ze bij mij in de buurt, ik kan haar elke sec zien en  horen, zij vindt het leuk, want soms speelt ze met me of laat iets zien.....nou efficiënter kan niet.

Daarna eten we lekker een boterham samen en dan tafel afruimen en dan spelen we samen of gaan we lekker wandelen of iets anders leuks (of niet leuks) doen.

Vind iemand dat ik dit verkeerd doe of zijn dit rare (late) tijdstippen? Ik zou wel willen weten hoe jullie het doen....Ik heb het idee dat er veel moeders zijn die alles SUPER vroeg doen en dat ik dan erg laat ben ofzo ???

groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan