App, agenda of uit je hoofd?

<p style="text-align: left;">Hoi dames!</p><p>Zoals bijna iedereen hier heb ik een zwangerschapswens. Nu ben ik al een tijdje bezig en heb ik als hulp een app op mijn telefoon gezet (WomanLog) </p><p>Voordeel: gratis, mooi schematisch overzicht van je cycli, je kan echt allerlei symptomen erin kwijt, geeft zelfs wat links met adviezen, voorspelt je ovulatie, je kan je medicatie ermee bijhouden (alleen foliumzuur staat er gek genoeg niet tussen) </p><p>Nadeel:de zeer luide en vaak niet snel weg te duwen advertenties. Het is een gratis app, dus advertenties zijn oké, maar ik wil niet dat ze automatisch en zomaar met hard geluid afspelen.</p><p>Mijn vraag is eigenlijk, welke apps gebruiken jullie? Of gebruiken jullie nog ouderwets een agenda of hebben jullie andere truukjes/methoden om ovulatie te berekenen,temperatuur bij te houden, klachten in beeld te brengen? De hele poespas ;-)</p><p>Beschrijf ook gerust de voor en nadelen. </p><p>Ik weet trouwens niet of dat dit onder verboden reclame valt, dat is iig niet mijn bedoeling. Groetjes!</p>

Ik heb de app maya gebruikt.  Was na een maand zwanger dankzij deze app. Waren pas 3maanden bezig dus totaal 4 maanden. Hierin kan je ook alles zetten wat je hier boven vermeld. En geen last van reclames advertenties etc gehad.
Hopelijk lukt het jou ook snel je wens te vervullen! 

Ik heb de app maya gebruikt.  Was na een maand zwanger dankzij deze app. Waren pas 3maanden bezig dus totaal 4 maanden. Hierin kan je ook alles zetten wat je hier boven vermeld. En geen last van reclames advertenties etc gehad.
Hopelijk lukt het jou ook snel je wens te vervullen! 

Hoi,
Ik gebruikte de app Mijn Kalender. Vind deze erg overzichtelijk.
Je geeft aan hoe lang je cyclus duurt en hoe veel dagen. Dan 'voorspelt' de app deze en neemt je gemiddelde cycli over daarin.
Je kunt ook van alles aangeven hoe je je voelt etc alleen dat heb ik nooit gebruikt.

Ik zou allemaal niet te veel dingen gaan doen. Dan ben je er zo veel mee bezig dat het leuke met je vriend/man er wat af gaat en je er echt te veel mee bezig bent.

Heb het op een gegeven moment los gelaten en wel even gekeken wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn.
Wanneer die volgens de app zou komen 4 dagen voor de eisprong, 2 dagen voor de eisprong, dag van de eisprong en 2 dagen na de eisprong geklust. Dan heb je een aardig grote kans ;-)

Mocht je toch wat controle willen houden dan kun je eventueel ovulatietesten gebruiken om eens te zien wanneer je eisprong valt.
Succes en hoop dat het snel raak mag zijn! :)

Geen app gebruikt, hield in m'n agenda bij wanneer ik ongesteld werd. En als je een beetje regelmatige cyclus hebt en regelmatig seks hebt, tja, dan maakt het niet uit wanneer je eisprong is. Het is niet dat je met hulp van de app zwanger wordt ofzo.
Qua klachten, veel zwangerschapskwaaltjes lijken op menstruatiekwaaltjes, dus je lichaam kan je aardig voor de gek houden.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Veel succes en plezier :)

Ik gebruikte de app Flo, heel fijn en geen reclames. Kon je ook alles in kwijt en kreeg veel info wat op mijn symptomen van toepassing was.

Terug
Bovenaan