<p style="text-align: left;">Hoi dames!</p><p>Zoals bijna iedereen hier heb ik een zwangerschapswens. Nu ben ik al een tijdje bezig en heb ik als hulp een app op mijn telefoon gezet (WomanLog) </p><p>Voordeel: gratis, mooi schematisch overzicht van je cycli, je kan echt allerlei symptomen erin kwijt, geeft zelfs wat links met adviezen, voorspelt je ovulatie, je kan je medicatie ermee bijhouden (alleen foliumzuur staat er gek genoeg niet tussen) </p><p>Nadeel:de zeer luide en vaak niet snel weg te duwen advertenties. Het is een gratis app, dus advertenties zijn oké, maar ik wil niet dat ze automatisch en zomaar met hard geluid afspelen.</p><p>Mijn vraag is eigenlijk, welke apps gebruiken jullie? Of gebruiken jullie nog ouderwets een agenda of hebben jullie andere truukjes/methoden om ovulatie te berekenen,temperatuur bij te houden, klachten in beeld te brengen? De hele poespas ;-)</p><p>Beschrijf ook gerust de voor en nadelen. </p><p>Ik weet trouwens niet of dat dit onder verboden reclame valt, dat is iig niet mijn bedoeling. Groetjes!</p>