App, agenda of uit je hoofd?

Fertility friend vond ik heel fijn. Vooral de lijnen die na enkele cycli ontstaan wanneer je voldoende info voor ovulatie invult. En vooral geen reclames. Je kunt betalen voor een "upgraded" versie met wat extra opties. Maar die heb je verder niet nodig. 

Ik gebruik de app " get baby " ik vind hem handig! Is ook gratis en je kan er vanalles in kwijt, zelfs een melding om je foliumzuur in te nemen (die ik anders zou vergeten) ? en andere meldingen zoals eisprong komt eraan, menstruatie komt er aan.
Ook kun je deze app vergrendelen met een code zodat niet zomaar iedereen m kan openen. Dus ik vind hem fijn. En tot nu toe geen reclame.

Bedankt dames!
Ik ga jullie opties bestuderen!?
De app flo had ik ook overwogen maar ik vond dat die wel heel veel toegang tot gegevens in mijn telefoon wilde hebben waarvan ik het nut niet inzag. Vandaar mijn compromis voor 1 met reclame die alleen toegang tot mijn wekker wilde hebben haha.

Hier geen app. Gewoon ouderwets een printje van een jaarkalender naast mn bed haha. Markeren wanneer ik ongesteld was en wanneer ik dacht te ovuleren. Geeft inzicht maar uiteindelijk bleek het doen van een ovulatietest de eye opener, want was bij mij niet helemaal volgens het boekje. Na eerste keer ovulatietest gebruiken zwanger geraakt :):).

Ik maakte in het jaaroverzicht van mijn agenda de 1e dag van mijn menstruatie geel en verder niks. Ik wilde me ook niet te veel focussen op wat ik allemaal wel en niet voelde (daar werd ik zonder het echt bij te houden al gek van?) 

Terug
Bovenaan