Apparte Namen

mijn dochter heet Kiara-Jael,
mijn zoons,
Mark-Anthony
Isaak-Mathias,
Ricky-Samuel en Roy.

als mijn oudste 3 een meise waren geweest hadden ze Naomi-Iris geheten, maar mijn zus kreeg een dochter die ze Naomi noemde.
Tja voor meiden had ik altijd makkelijk een naam, voor jongens werd het heel moeilijk.
Kayleigh is heel spontaan gekomen. Toen mijn man en ik nog niet getrouwd waren stond dat nummer van marillion op, bleek het van ons allebei een favoriet nummer te zijn, en we zeiden spontaan mocht ik ooit nog een dochter krijgen is dit een mooie naam.
 
hallo,

Enya?
Quincy?
Devana?
Djevana?
Keyana?
Lorena?
Hailey?

hopelijk heb je er wat aan!
is toch moelijk he die namen allemaal!
gelukkig zijn mijn vriend en ik er helemaal uit!succes ermee!

xx sas
 
Het dochtertje van kennissen van ons heet Ayenthe.
Afkomstig ben Yenthe en nog niets......
Ik ben niet zo van de aparte/bijzondere namen maar ieder natuurlijk zijn smaak.
Maar misschien vind je het iets.

gr louise
 
Mijn dochter heet Isis. Nu hoor je het vaak, maar twaalf jaar geleden niet. Ik baal er wel ontzettend van dat er inmiddels zoveel van zijn. Maar bij het meisje, wat over een paar maanden wordt geboren, maak ik me in ieder geval niet meer druk over de vraag of de naam wel bijzonder is. We hebben een naam gekozen die gewoon bij ons past. Evy
 
mijn dochter heet sharona eve morgaine.

ik ben erg van de ierse/schotse/keltische namen. wat ik erg mooi vind, uitgaande van een jongen.

drayce
ayden
keighran
arwyn

vriendinnetje van mn dochter heet morrighan, is ook erg mooi.
ik heet zelf vicky atanka chinidah en das ook niet iets dat je elke dag hoort. mn vriend heet mike johannes anthonius, de normalere namen dus.
 
mijn dochter heet sharona eve morgaine.

ik ben erg van de ierse/schotse/keltische namen. wat ik erg mooi vind, uitgaande van een jongen.

drayce
ayden
keighran
arwyn

vriendinnetje van mn dochter heet morrighan, is ook erg mooi.
ik heet zelf vicky atanka chinidah en das ook niet iets dat je elke dag hoort. mn vriend heet mike johannes anthonius, de normalere namen dus.
 
Leuk dat jullie ideeen opperen. Het blijft moeilijk. Je kindje draagt het de rest van zijn leven mee. Ik heb een hoop bijzondere apparte namen gelezen zeg. Als we weten wat het gaat worden laat ik het zeker nog weten. Jullie ook nog succes met het zoeken naar een naam voor jullie wondertje!

Groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan