Woensdag hebben we het eens geprobeerd zonder luier. Ging vaak goed maar ook een aantal ongelukjes. Donderdag een dagje weg dus maar weer even gewoon een luier om gedaan. Die moest thuis alweer uit. Vrijdag gingen we vrolijk verder: 's avonds had ik 19 onderbroekjes in de was zitten (ok, over 1 had ze een beker drinken gegooid ipv erin geplast) dus ik had zo mijn bedenkingen. Alhoewel ze wel 2 x had gepoept op de wc (tadaa wees ze vol trots naar het resultaat van haar vrijwillige afzondering).Nou, zaterdagochtend werd ze wakker, en de rest vd dag bleef ze droog. Zelfs tijdens een buurtbbq en waterfestijn aan het einde vd straat ging alles goed en waarschuwde ze op tijd. Vannacht ook gewoon droog en vandaag ook de hele dag! Ik zei donderdag nog tegen Nanda: ik wou dat het hier ook in 1x ging, maar dat lijkt zowaar nog uit te komen ook... Ik zal nog niet te hard juichen maar ik ben supertrots op mijn kleine meisje!!! Over 2 weken wordt ze 3, zou mooi zijn als we voor haar verjaardag van de luiers af zijn!
groetjes, Rianne en Lydia
groetjes, Rianne en Lydia