Applaus voor Lydia!!!

Laat Isis maar komen hoor...
Ik had het ook nooit verwacht, maar ze was er blijkbaar echt aan toe. Ze is nu nog steeds droog, sinds zaterdagochtend dus al! Ik heb alleen nog 4 pakken luiers ofzo liggen, lekker zonde van het geld...

Fijn dat nieuwe forum... ik had getikt dat ze dus nu nog steeds dag en nacht droog is, en volgens de lijst is dat berichtje ook geplaatst, zelfs 2x, tis alleen nergens meer te bekennen...

Vooralsnog wel, maar die zijn dus nu ook al 2 nachten droog! Dus dat gaat niet lang meer duren. Ik heb nog 1 megapack Kruidvatbroekjes helemaal dicht, nog een die aangebroken is, een vol pak pampers luierbroekjes en nog een stapel van wel 2 opengemaakte pakken gewone Pampers. Kortom: een klein kapitaal... maar wacht eerst tot ze er helemaal vanaf is en dan verzin ik er wel een doel voor. Ben allang blij dat we er vanaf zijn. Mijn man kon het gisteren al merken in de container!

Goed hoor! Gewoon volhouden!

Danae wilde tot voor kort niks van de pot of wc weten.
2 weken geleden hadden ze op het KDV een plasdiploma met stickerkaartjes liggen. Erg leuk. Een paar keer in de ochtend op het potje geplast, en meer wilde ze niet. Vorige week zondag besloot ze ineens dat een luier niet meer nodig was. (fijn als je maar 2 onderbroekjes in huis hebt!) En het ging meteen goed! De eerste dag 3 ongelukjes. (lang leve een vriendin met een dochter! Die had nog onderbroekjes die haar dochter niet meer aan kon) De tweede dag 1, en sindsdien droog! Helaas sinds afgelopen woensdag diarree. (Noro-virus) Maar zelfs met dat geeft ze het 9 van de 10 keer goed aan. Maar zelden een (diarree)ongelukje. Plassen gaat gewoon helemaal goed.
Danae is 30 mei 3 geworden.

Voor de nacht nog wel een luierbroekje. En als we binnenkort op vakantie gaan krijgt ze tijdens de rit naar Italië er ook 1 aan.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan