April baby, toch wel erg fijn!

Ik ben toch wel erg blij dat ons kleintje in april komt. Als alles goed gaat sluit mijn zwangerschapsverlof aan op mijn (lange) zomervakantie. Werk namelijk in het onderwijs, dus dit komt allemaal wel heel erg ideaal uit.

Verder blij dat het kindje er in april is en dat je niet nog met een dikke buik zit als zomerhitte begint.

Wat vinden jullie ervan dat je kindje in april komt? Misschien ook nog nadelen die ik nog niet heb gezien?

de kans op kinderfeestjes buiten ipv binnen! (eerste jaren niet zo belangrijk, maar als je eenmaal een testosteron-jongetje rond hebt lopen en je bedenkt dat maal 4/5/6, afhankelijk van hoeveel vriendjes je kind mag uitnodigen, dan ben je blij dat je ook de mogelijkheid hebt om iets in de buitenlucht te organiseren, ipv alles in de huiskamer :)

Ja ik vind het ook ideaal! Ik heb er altijd van gedroomd om deze periode zwanger te zijn, en dat is dus gelukt! ;)
Al maakt het me verder niets uit hoor!!! Als de wens er is is het altijd welkom en ook al is het door de 30 graden midden in de zomer als je moet bevallen, ook dat gaat! Er is er nog nooit 1 blijven zitten ;) hihi...

Ik weet 1 nadeel (wat je nadeel kan noemen...) WINTERJAS!!!! Vind dat echt moeilijk, vind het gewoon niet nodig om voor die paar maanden ook speciaal een jas voor aan te schaffen!

Oh ja, winterjas! Stom dat ik daar niet meteen aan dacht! Vind het nu wel een punt, jas gaat nu al niet meer dicht en wil er van de winter toch ook wel warm bijlopen/fietsen ( doe bijna alles lopend of op de fiets). Dat punt had ik vorige keer niet ( september bevallen). Ga toch maar een - niet te dure- jas aanschaffen.

Ik vind deze periode ook prettig, ik heb straks in alle seizoenen een kindje. Zwanger zijn in de zomer vond ik erg zwaar! Veel vocht vastgehouden, en steeds duizelig! April is een mooie geboorte maand, als we net zulk lekker weer erbij hebben als dit jaar kunnen we meteen aan de wandel!

Ik heb vorig seizoen een langere winterjas gekocht die van onder open is en de knopen in de taille heeft, ideaal. Volgens mij kan ik die nog wel een hele poos aan.

@Mieke, ik weet nog niet precies wanneer ik met verlof ga maar zal volgens mijn eigen berekeningen waarschijnlijk wel zo'n beetje aan sluiten op de vakantie :) Weet jij het al wel? Heerlijk he, een paar weekjes extra!

Terug
Bovenaan