Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
even over de winterjas... ik heb een super mooie en chique jas van mijn man gekregen van mama-licious! Ben er erg blij mee en achteraf was de prijs redelijk voor zo'n mooie jas 70,00. Volgend jaar zet ik hem gewoon op marktplaats!
ja wij hebben het echt "gepland" mn eerste is een winterkindje, de 2e net geen zomer kindje. we wilde nu een lente kindje
we hebben echt lopen rekenen. als ik nu zwanger zou worden, ben ik dan uitgerekend.
had ik die maand niet zwanger geworden, hadden we een maand overgeslagen. wilde nl niet dat de 3e ook in juni zou komen, net als de 2e. klinkt stom, maar ik wil geen 2 verjaardagen in 1 maand (binnen het zelfde gezin) hahahaha
ik vind het mooi om in april een kindje te krijgen. april en mei zijn vaak hele mooie en warme dagen.
nou zegt dat ook niet heel veel want ik ben 8 juli jarig en heb de laatste jaren eigenlijk alleen maar regen op mn verjaardag hihi