Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Hoi!

Mijn vriend en ik verwachten in april 2018 ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend tussen 10 en 14 april. Ik zag dat er al een groepje is, maar daar gaat men over op een Facebookgroep. Aangezien ik niet van Facebook houd vroeg ik me af of er hier meer mensen zijn die op dit forum willen blijven schrijven.

Groetjes,

Lovis
 
Hoi!!
Ik heb ook geen Facebook, dus goed idee :)
Sinds afgelopen maandag zijn we erg verrast een positieve zwangerschapstest. Het is echt een kadootje, want we waren er niet echt mee bezig :) de uitgerekende datum staat nu voor 12 april.  
 
 
Hai! Wij hadden vorige week zondag een positieve test :) wel een spannende tijd in april waren we ook zwanger alleen bij de 9 week echo bleek het een leeg vruchtzakje dus in mei de miskraam moeten opwekken... aankomende vrijdag hebben we daarom ook een vroege ecbo... apannend! 
Is het ook jullie 1e kindje??
 
Dat is wel een heel speciaal cadeautje Bianca! Leuk.
Lijkt me heftig Iris. Ben je erg onzeker nu? En bij hoeveel weken is die echo dan? 
Wij wisten al heel snel dat ik zwanger was. Dus de echo is extra lang wachten ;) Het is onze eerste zwangerschap, we zijn er ontzettend blij mee. Hadden niet verwacht zo snel zwanger te zijn! 
 
Een heel speciaal kadootje inderdaad! Wel even schakelen aangezien we midden in een verbouwing zitten en binnenkort gaan verhuizen. Maar meer dan welkom! Het is ons eerste kindje.. heel spannend allemaal!

 

Lijkt me inderdaad erg heftig Iris! 

 

Ja Lovis dan is het erg lang wachten! Ik moet zeggen dat ik het nu al lang wachten vind! Gaat het bij jullie allemaal goed? Afgelopen week wel last van kwaaltjes gehad en vandaag iets minder ( daar maak ik me wel zorgen over) ook klein beetje bruin bloedverlies. Een vriendin van mij (werkt op gynaecologie in het ziekenhuis) gaf aan dat ik moet proberen me niet druk te maken omdat het helemaal niets wil zeggen. Nog even afwachten dus....
 
Lovus ja ik voel me wel ozeker je weet gewoon
niet wat er allemaal gebeurt daar binnen!
Vrijdag ben ik 7 weken ... hoever zijn jullie nu? Mijn kwaaltjes vooral slaperig zere borsten wat emotioneler 
 
Ik ben vijf weken, maar testte al zo snel erg positief, en ook met die indicatietest van Clearblue testte ik al met vier weken plus 3. Dus ik vermoed dat ik misschien toch al langer zwanger ben. Echo in de elfde week.

Ik heb ook wat last van stemmingswisselingen en ik heb hoofdpijn als ik niet genoeg rust neem. Verder de ene dag meer kwaaltjes dan de andere dag, daar maak ik me eerlijk gezegd geen zorgen over. Ik voel ook rust doordat ik telkens bedenk dat ik toch geen invloed heb op wat er gebeurt. Althans, behalve dat ik zo gezond mogelijk leef, maar ik bedoel een miskraam kan je toch niet voorkomen en negen van de tien keer gaat het goed. 

Bianca, dat zegt inderdaad niets! Ik lees dat veel vrouwen met een voldragen zwangerschap wel eens bloedverlies of bruine afscheiding gehad hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je er toch een beetje onzeker van wordt.

Hebben jullie trouwens ook op mobiel dat het schermpje heel breed wordt als je typt en je de berichten dan niet goed kan lezen? Hoopte dat dat met de app niet zo zou zijn. 
 
Ja dat heb ik ook met de app! Soms valt de zin gedeeltelijk weg. Is niet heel handig met lezen en typen. 

Je hebt helemaal gelijk Lovis! We kunnen er helaas geen invloed op uitoefenen en moeten gewoon afwachten. En daar ben ik nou juist niet zo goed in ;-)

Mijn kwaaltjes zijn vooral moeheid en op sommige momenten heel erg misselijk. 

Hebben jullie het al aan mensen in je omgeving verteld? Omdat het bij ons zo onverwacht was en ik op dat moment dat ik de test deed alleen thuis was heb ik van schrik mijn moeder gebeld. Mijn ouders weten het dus al en daarom hebben wij het mijn schoonouders ook maar verteld. Allemaal helemaal door het dolle heen.
 
 
Terug
Bovenaan