Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Hoi!
Ook hier een aprilmama! Ik ben 2 april uitgerekend.
6.6 weken zwanger, afgelopen week een echo gehad ivm bloedingen. Maar gelukkig een kloppend hartje❤️
Ik heb al een zoontje van 2 (18-08-2015), Logan.
Lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!
Groet Miranda
 
Hoi Iris,
dat maakt het zeker, extra spannend!
pff, zou blij zijn als het woensdag is...
ondanks dat ik er wel een redelijk gevoel over heb blijf het spannend tot het moment daar is... 
 
ben op het moment erg moe, gevoelige borsten (merk dat ze iets voller zijn geworden) last van puistjes, en volgens mij vriend snel prikkelbaar ?
 
en hoe gaat het met jullie symptomen? 
 
Hello ladies! Daar ik het nog even geheim wil houden (en ook niet zo'n giga fan van Facebook ben) sluit ik me graag bij jullie aan!

Afgelopen maandag eerste test gedaan, in totaal 3 (vanwege eerst licht streepje), maar voelde het eigenlijk al eerder. Toch netjes gewacht tot NOD met testen (hoe moeilijk ook). Nadat ik woensdag als laatste een clear blue heb gedaan, heb ik het ook mijn man verteld. Die had ff nodig voordat hij het doorhad en was blij verrast!

De verwachte uitgerekende datum is 16 april. Ook ik kan niet wachten tot de eerste echo (6-9), zodat we het familie en belangrijke vrienden kunnen vertellen.

Ben ook erg onzeker omdat de mate van mijn klachten zo wisselt, wel probeer ik optimistisch te blijven en geduldig te wachten tot 6 september. Mijn klachten op dit moment: moe, misselijk, soms wat duizelig (bijv bij snel opstaan), rommelende darmen, steekjes, gevoelige borsten en volgens mijn lieftallige wederhelft ook al wat moodswings. 

Voor ons wordt het ons eerste kindje, dus super spannend!

 
 
Super miranda!
Daisy ik mag vrijdag...
 
Hhaha ja de emoties he eergister was mn vriend aan t douchen kwam er water op mijn bril toen ik net naar t werk wou nou daar ging het heen wheeeeee wat doe je nou! Helemaal overstuur en nu kan ik er om lachen wat een actie van mezelf haha
 
Hoihoi,
 
ook ik ben uitgerekend in april. Als het goed is 16 april :)
heb 31 aug een afspraak staan bij de verloskundige.
het enige waar ik last van heb is gevoelige borsten voor de rest nergens last van. 
Voor iedereen op de dat forum, gefeliciteerd!! 
 
 
Terug
Bovenaan