aquarium

Die vent ken je wel,.. doe maar eens Google..

Hint;

Hij is gestorven door een steek van een rog..
Hij komt uit Australie..
Hij heeft een van de meest irritante reclames gemaakt voor T for Telecom..
Hij heeft een erg vervelende "Wooo" kreet..
Hij was een soort crocodile dundee.. Ving dus oa Krokodille.. etc.

Nou?

Esmé mv Kay

Geweldig, dat er mensen zijn die niet wten wie amazing steve is, hahahaha!

Maarre, leuke foto's hoor!

-X- Marieke

Ohh die gek
Die hield toch ook zn kindje zo klein nog voor een krokodil.....Dan ben je echt ziek in de bovenkamer vind ik hoor.

Hai Ilya

Leuke foto!!! Woon jij in Manhattan, NY? Wij (mijn man en ik) zijn in 2 jaar geleden in NY geweest en ik was er hélemaal weg van, wat een stad!! Uiteraard is een dag of 5 veeeel te kort om alles te zien, maar voor een eerste indruk is het natuurlijk te gek. In ieder geval wil ik er zeker nog een keer terug (misschien in april,dan zijn we 5 jaar getrouwd... mooi lustrumreisje toch).

Maar goed, lijkt me leuk een keer te horen hoe die stad bevalt als je er woont (en dan ook nog met een kleine puk).

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie
(die veel reisde voordat er kindjes kwamen  maar nu enorm geniet van 1x per jaar een stedentrip met man en heerlijke gezinsvakanties mét de twee liefste kindjes van de wereld )

leuke foto's!!

Wij zijn in 2005 in Florida geweest. Dus ook naar Sea World. Daar was ook zo'n bassin met pijlstaartroggen. Die heb ik zelfs nog geaaid toen. Daar mag je ze ook uit je hand laten voeren. Tenminste.... mocht... weet niet na Irwin of dat nog steeds mag. Maar die beesten voelen echt vreemd aan!

Hihi, je ziet Max ook echt beteuterd kijken en wijzen naar het pierebadje, zo van: Ik wil ook!! Leuke foto hoor!

Geweldige foto's zeg!!!
Je ziet hem echt zo beteuterd kijken van mammmm ahhhhhhh mag het.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan