are you kidding me?!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb een collega waar ik gek van word! ze wil een kind maakt niet uit van wie, heeft al zoveel vriendjes gehad dat het niet meer op 2 handen te tellen is en al 2 miskramen gehad. nu is ze dus weer zwanger van een nieuw vriendje (lees ze hebben 4 maand een relatie waarvan ze 2 maand zwanger is) oja en ze kennen elkaar van facebook. ze doet ook of ze al hoogzwanger is want de babykamer is al af en ze heeft bij zichzelf geconstateerd dat ze ischias heeft. haar ouders weten nog van niks want ze is stiekem bij haar vriend ingetrokken en heeft een briefje thuis achtergelaten. dit spoort toch niet?? zulke mensen gun ik het al niet eens meer en hoe kan het dat zulke meisjes binnen 1 a 2 maanden zwanger zijn en de mensen die het echt goed voor elkaar hebben, stabiele relatie, werk alles op orde het niet lukt?!

sorry beetje gefrustreerd raak ik hiervan

liefs

Hai meid,

Ik begrijp dat je hier gefrustreerd van raakt! Eerlijk gezegd: Ik ook! Maar goed.....soms lijkt/voelt het alsof de duivel altijd op dezelfde hoop schijt!
Waar ik me dan alleen zorgen om maak is hoe iemand zich zo onverantwoordelijk kan opstellen en blijkbaar niet goed nadenkt over de toekomst van een kindje. En indd wij hebben het goed voor elkaar en een zwangerschap blijft uit...maar probeer positief te blijven en blijf er in geloven dat ook bij ons een wondertje gaat komen en dan in betere omstandigheden dan bij haar!

Sterkte! Lieve knuff Lynn.

ik snap ook niet hoe ze zo onverantwoordelijk kan zijn. bij haar eerste zwangerschap hadden haar ouders huilend gesmeekt of ze een abortus wilde toen het liep toen uit op een miskraam, daarom zegt ze nu maar helemaal niks tegen der ouders. ze gaat ook elke dag eerder weg van werk omdat ze geen zin heeft of ziek is echt ze werkt een keer 14 uur per week, maar wel geld uitgeven als water. ze kan zo 600 euro in 1 middag uitgeven aan paardenspullen. haar vorige vriend heeft al een dochter van 2 die ze mama liet zeggen tegen haar (was de echte moeder niet blij mee!) allemaal van dat soort dingen word je toch niet goed van!!

maargoed laten we idd maar hopen dat het bij ons ook snel zal lukken!!

xxx

o verschikkelijk he..
ik zit nu in precies zo`n zelfde schuitje. Mijn schoonzusje heeft 2 maand gelededen een miskraam gehad. En weer zwanger maar nu ze zwanger is heeft ze er toch niet goed gevoel bij. En laat ze het weg halen.
Ik kan dan zo boos worden. maar goed blijf me op me zelf concentreren..
Maar echt iemand die wil lukt niet en andere die het niet willen hoeven erbijna maar naar te kijjen en zijn al zwanger..

Hoop dat we straks allemaal lekker zwanger zijn

liefs shas

verschrikkelijk zulke mensen. ik snap idd ook niet waarom zulke mensen zo (snel) zwanger kunnen raken..die doen alsof het niks is en denken verder niet na.
Ik heb ooit een vriendin gehad (op de middelbare school) die was 14 en had sex met iedereen, raakte zwanger, kreeg miskraam, later weer zwanger en weg laten halen, toen nog een x en nu 3 kids hebben en ze is 23 ofzo? 1 kind is van een blanke man en die andere 2 van een donkere jongen. ik snap dat nooit hoor en kan daar niet bij.
sommige mensen denken echt IK NEEM kinderen. en het zijn altijd DIE mensen waarbij het wel lukt!!!

Hi Dbby,

Ik herken je gevoel en frustratie helemaal! Dan zie ik van die moeders in de supermarkt schreeuwen of schelden tegen hun kleintje, en denk ik bij mezelf... kijk nou eens wat voor moois je hebt!

Ook zag ik jonge tiendermoeders hun kindje verschonen. Buiten, midden op een groot winderig plein. De meiden hadden een dikke winterjas aan, muts op. Kleintje lag daar in z'n rompertje op een houten bankje ontzettend te huilen, zelfs z'n jasje hadden ze uitgedaan!!! Dan denk ik... waarom mag jij je kind nog bij je houden, maar moest ons ventje nou overlijden aan een resistente bacterie! We hebben zo goed voor hem gezorgd, en houden nog zoveel van hem! Wat is het leven soms toch ontzettend oneerlijk he?! Ik kan er met m'n hoofd niet bij!

Liefs,
huggy

pfff vreselijk om jullie verhalen te lezen echt waar. zo te lezen kent iedereen wel iemand die zich zo gedraagt, absurd toch?! ik duim voor iedereen hier om snel zwanger te worden!

xxx

Terug
Bovenaan