are you kidding me?!

he gatver, ik heb ook zo'n schoonzusje, toen ik zwanger was van m'n zoontje, wilde zij ook wel graag. haar toenmalige vriend niet, dus ging ze vreemd met m'n broer. 1 maand later was ze zwanger van m'n broer. ik heb afgelopen maart een bbz gehad, toen was zij alweer 5 maanden zwanger van de tweede. zware shag roken, bier drinken en af en toe een blowtje en dan denk je, hoe kan dat nou. waarom zij wel en ik niet. inmiddels zijn m'n broer en zij iets langer dan 2 jaar samen, de oudste is 15 maanden en de jongste is 3,5 maanden. erg toch! ik ben al bijna 11 jaar samen met mijn man en zijn nu 16 weken zwanger van de tweede, zo zie je dat jou tijd ook wel komt. geld ook voor jullie en hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!

Het is soms echt niet te begrijpen en ik begrijp je frustratie volkomen! Geef de moed niet op!

nee ik geef de moed zeker niet op maar tis gewoon erg frustrerend soms om te zien hoe sommige losers alles voor elkaar krijgen. werk zelf bij het uwv dus zie het elke dag voorbij komen.

xxx

Hey debb,

Wat een gedoe zeg! Ik wordt alleen maar heel verdrietig al ik jouw stukje lees. Niet voor mezelf, maar voor het kindje dat straks in een (zoals ik het opmaak uit je stukje) erg onstabiele situatie op moet groeien.
Mensen die er zo makkelijk over denken hebben er geen idee van dat zwanger worden (en blijven!) totaal niet vanzelfsprekend is. Dat is een feit waar ik nu zelf bovenop zit!

Onze tijd komt echt nog wel!

Liefs Daisy

daar hebben ze idd totaal geen besef van! ze doen net of het een huisdier is die ze even nemen, maarja ze vergeten dat ze het kind niet zomaar weg kunnen doen als ze er zat van zijn. ik word er ook gewoon pissig van en ik niet alleen alle collega's vinden het belachelijk en totaal geen verrassing dat ze weer zwanger is. oja ze is ook net aan een opleiding begonnen via het werk, die mag ze mooi weer terugbetalen aangezien ze nu al ziek thuis zit pff!!

Terug
Bovenaan