arentmaas

he meis ff hier verder is makkelijker

Op dit moment heerst er griepjes enzo, en verkoud heid, dan kunnen ze als baby vieze oogjes hebben, kweet niet hoelang het al is, maar als het langer dan 5 dagen is zou ik wel ff de ha arts bellen of je verloskundige bellen , wat je nu doet met gekookt water afgekoeld is prima dan ontsmet je het er ook mee.

dank je wel voor je felicitatie , ja gaat hard 3 jaar al weer pff, vandaga traktatie op peuterspeelzaal, de meeste doen een beker of een zakje met snoep en kleindigheidje, ik had ene bord met stokjes met daar aan kaas en worst en dan nog een balon op stokje met hiep hiep hiep hoera sharon 3 jaar, en aan het stokje voor de jongens een auto en voor de meiden een mini barbie( action gehaald) nou de moeders kwamen ze op halen nou ze zeiden allemaal o wat orginele traktatie wat leuk zeg dank je wel.nou heb me best gedaan toch?

Ik ben nu 19 weken en 4 dagen dus volgende week woensdag mag ik voor de 20 weken echo gaan echt spannend. Over een maand gaanw de baby kamer op knappen en stof uitzoeken voor de oude wieg van me man die we gaan opknappen, dus drukke tijd kotm er ff aan. gelukkig hoef ik niet veel te kopen heb nog alles van onze dochter en zeker de eerste maand heb ik neutrale kleertjes moet alleen nog om de eerste kleertjes bij de geboorte vind ik wel speciaal.

liefs
 
Hey meid,

Het gaat goed met dr oogje en ook Sterre lijkt zichzelf weer te zijn gelukkig. Wel een beetje een verstopte neus maar niet heel erg gelukkig.

Oh wat een leuke traktatie!!! Daar heb je behoorlijk wat werk aan gehad lijkt mij?! Heerlijk he als je dan zulke leuke reacties krijgt. En had Sharon het leuk gehad?

Nog een dagje... spannend!!!! Dan ga je je kleine weer zien. Heerlijk hoor.
Wat fijn dat je de meeste spullen allemaal nog hebt, scheelt in kosten maar ook in energie haha. Ik vond het best vermoeiend af en toe hoor om het allemaal aan te schaffen.
Ja die eerste kleertjes daar heb ik ook lang over gedaan haha. Die vind ik ook bijzonder. Terwijl mijn man het onzin vond haha.

Liefs
 
he meis gelukkig gaat het goed met sterre, dan voel je zelf ook weer wat rustiger,

Eh ik baal dat ik niks meer hoef te kopen, klinkt gek maar vond dat echt gewelidig lekker shoppen met me ma enzo heerlijk was dat, maja

Eh sorry ik had het evrkeerd neergezet ben nu 18 weken 5 dagen dus volgende week woensdag mag ik, op de 20 weken echo dan ben ik 19 weken en 6 dagen, heb gezegt dat ik donderdag de 16de 20 weken ben maja mag woensdag al komen,.

hoe vond jij de 20 weken echo was je niet bang, bij onze dochter vond ik het niet eng maja nu weet ik wat er gaat gebeuren( niks ergs hoor) maar meer waar ze gaan kijken vind ik het wel heel erg spannend.

liefs
 
Ja het is erg fijn dat het weer goed gaat met haar, jee wat kun je je als moeder machteloos voelen!

Oh een weekje langer nog.
Ik vond de 20 weken echo super spannend/eng. Ik keek er enorm naar uit en tegelijk vond ik het idd eng. Het idee dat ze van alles kunnen zien wat mis zou kunnen zijn enz. ik heb er echt niet van geslapen de nacht ervoor.
Vond het dubbel want zoals ik al zei enerzijds had ik er zo'n zin in en anderzijds durfde ik niet haha bang dat mn kleine niet in orde zou zijn.
Blijft toch altijd spannend denk ik zulke dingen.

Maar goed we gaan gewoon ervan uit dat jou kleine uk helemaal in orde is :)
Hoe gaat het met de pijn? word het al verdraaglijker?

Liefs

 
he meis, de pijn gaat wel als ik me rustig hou als ik teveel doe of tever loop dan krijg ik veel last straks rond 11 uur ff de ha bellen voor de uitslag van em urine dus ben benieuwd,

Ik weet hoe machteloos als moeder kan zijn, ze kunnen nog niks zeggen of aan geven alleen maar huilen, maja op een gegeven moment weet je welk huiltje waar voor is, tenminste had ik bij sharon wel die had elke keer net iets ander huiltje,

Geef je borstvoeding of de fles?

Ik gaf bij sharon borstvoeding , en ze had eigenlijk nooit last van krampjes alleen als ik cola had gedronken , pff eerst zoeken wat het nu was en kwamen gelukkig achter dat ze daar niet tegen kon, ook niet de max variant pfff.

Liefs
 
Hey meid, weet je de uitslag van de urine al?

Ik hoop idd dat we snel aan elkaar wennen en ik straks uit haar huiltje weet wat er aan de hand is. Ik kom al een eind maar niet altijd helaas.

Ik geef borstvoeding, ja ik heb ook al zitten denken of het aan mijn voeding ligt maar ik eet iets geks. cola drink ik niet. Maar het is moeilijk om erachter te komen of het mijn voeding is of gewoon haar darmen die nog niet gereed zijn.
Voorlopig zeggen ze allemaal dat het erbij hoort en we er nog niets achter hoeven te zoeken.

Liefs
 
he meis, me urine is schoon dus das gelukkig, ik ben al wat aan de betere hand ben nog steeds heel erg moe dat wel heeft veel inpact op me gehad, moet nu echt veel doen in huis, pff maja de kleine gaat 3 nachtjes bij opa en oma slapen dus, komt goed,

meestal zijn het gewoon de darmpjes die nog niet volgroeid zijn, dat is bij de meeste baby;s sharon heeft daar gelukkig geen last van gehad, ik denk de 2de wel, maja hopenlijk niet, je kan bij de apotheek speciale druppels kopen die het verzachten.

Is altijd wennen aan elkaar gelukkig heb je er nog maar ( toch?) straks heb ik sharon en de kleine dus ja dat wordt ff pittig maja als de kleine half jaar is gaat sharon hele dagen naar school dan is ze 4 dus das wel lekker.

Wat vind je voor een meisjes naam Rachel , wil het wel bij sharon passen namelijk kweet anders echt niet pfff, en zit te twijfelen of we 1 geven of ook 3 net als sharon, sharon heeft nog 2 namen van de oma's.jongens naam blijf het zelfde dat wordt mike lekker kort en krachtig en stoer.

liefs
 
Heel fijn dat je urine schoon is!!! Dat is wel een opluchting denk ik, anders moet je alweer aan de antibiotica enzo, allemaal zo'n gedoe. Heb het 3x gemoeten tijdens mijn zwangerschap.
Fijn dat Sharon naar opa en oma gaat even, voor haar erg gezellig en jij kan even bijslapen. Hoop dat je even een reserve kan opbouwen ;)

Ja ben bang dat we er gewoon door heen moeten, Onze VK raadt infacol af vanwege een stof die nog niet duidelijk onderzocht is wat het nu eigenlijk bij baby's doet. Wij zijn dus nu 2 weken met cinababy bezig van VSM maar niet het idee dat het ook maar iets doet.

Daarnaast slaapt onze dame trouwens niet in haar bedje of box ofzo, alleen als wij haar vast houden. Behalve s'nachts dan slaapt ze prima in haar wieg naast ons. Overdag dus niet. Het CB had daar commentaar op omdat ze zo nooit leert alleen te slapen. Maar ja ze slaapt gewoon echt niet en uiteindelijk zet ze het op een brullen na een lange tijd. Ik heb zoiets van hoe kan ik haar nu verpesten ze is pas 2,5 week oud. Logisch dat ze dat allemaal nog niet kan/wil. Wat is jou ervaring daarin met Sharon?
Ja en dan is het fijn dat wij er pas eentje hebben ja, dat scheelt zoveel alle aandacht voor haar. Lijkt mij een stuk vermoeiender hoor met 2.

Ik vind Rachel een erg leuke naam voor bij Sharon. Klinkt ook lekker vlot. Wij hebben Sterre er maar een gegeven. Ik zou er niet mee zitten als de een er wel meer heeft als de ander. Tenslotte zijn ze allebij anders. Of je moet nog overgrootouders hebben dan kun je ze daar naar vernoemen. IPV de oma's. Of van de namen van de opa's meisjesnamen maken dan vernoem je ze indirect ook.
Ja lastig he namen, wij vonden de jongensnaam erg moeilijk. Die hadden wij maar eentje uiteindelijk. Meisjes namen hadden wij er meer.

Liefs
 
Terug
Bovenaan