arentmaas

he meis,

ja gelukkig is me urine goed ben zo bang om een nierbekken ontsteking tekrijgen zekers omdat ik die toen 3 dagen voor de bevalling heb gehad. maja waarschijnlijk denkt me schoonma dat ik beetje last gaat krijgen van bekken instabiliteit leuk he een schoonma als fysiotherapeut hahahah, dus ff me zorgverzekraar bellen wat ik vergoed krijg en hoe ik dat ff gaat doen.

ja ik bedoelde ook die van vsm de meeste gebruiken dat en verlicht iets, niet helemaal maar toch nog wat, en voor die kleine ook beter.

eh kwa slapen met sharon nou ze is heel makkelijk ,naja nu niet zo om in slaap tekomen hahaha snel der bed uit namelijk, maar over het algemeen slaapt ze nu super smiddags een dutje van 2 a 2 enhalf dus en s avonds tussen 7 en 8 naar bed tot half 9 volgende morgen/. als baby was ze heel makkelijk sliep na 2 dagen al in der eigen bedje /eigenkamer, en snachts bij mama in de wandel wagen, had gene plek voor die wieg de wandelwagen stond klem tussen de kleding kast en het bed. ze sleip heel snel door maar daarvoor pff was ook beetje door slapen 11 a 12 uur s avonds laatste bv en snachts rond 5 uur de eerst volgende , waar je der ook neer lag sliep ze ook in de box maar als ze dat deed legde ik der wel in der bedje wilde de box niet gaan gebruiken voor te slapen aangezien we toen in een flatje woonde. nu bij de 2de zou ik het niet weten hoe ik dat gaat doen denk het zelfde. ook sliep sharon heel makkelijk bij andere thuis heel snel aangewend. Toen ze wat ouder werdt had ze standaart tot nu toe eigenlijk een huilbui om in slaap te komen, in het begin liet ik der wel ruim een uur huilen, ja kweet is best lang maar je moet op een gegeven moment wel als alles gedaan is en er is niks aan de hand ja moet je gewoon anders wend ze er echt niet aan. sommige baby's vinden een donkere kamer slapen prettiger misschien is het bij jou overdag in der kamer waar ze slaapt te licht of, slaapt ze overdag ook in een wieg of slaapt ze dan in een ledikantje., al eens slaap liedje geprobeert of een muziekje om in slaap te komen of jij door de babyfoon praten, snachts lig je erbij en voelt ze dat je erbij bent dus misschien een idee?

Ja Rachel vonden we een hele leuke naam en denk dat we het bij 1 houden, de opa's namen kan ik niet echt in meisjes veranderen Joost=Jose dan zou kunnen maar Scott pff das echt moeilijk.


maja klinkt gek maar hoop op een jongen ook omdat het gewoon leuk is om een zoon en dochter tehebben en ja vind een jongen ook leuk ook iets voor me man, naja voetballen vind hij 100x niks maja vind ook leuk voor me pa omdat mijn broer en mjn schoonzus helemaal geen kinderen misschien kunnen krijgen en omdat me pa heel weinig ons gezien hebben wegens toen zijn werk als internationaal vrachtwagen chauffeur.


sorry lang verhaal.

liefs
 
Haha alleen maar gezellig een lang verhaal ;)
Ja zeker weten dat het fijn is dat je urine in orde is. Kan me je angst wel voorstellen ja. Haha das handig een fysio in de familie. En je hebt tegenwoordig gelukkig geen verwijzing meer nodig.

Ja dat slapen, pff vind het erg moeilijk. En nu ook al een moeilijke nacht achter de rug want onze lieve Sterre is super verkouden en huilerig. Ik denk dat ze zich gewoon helemaal niet lekker voelt. Steeds als ze haar ogen opende dan begon ze weer te huilen. Terwijl het echt geen huilerd is.
Het is wel erg fijn dat Sharon zo goed sliep. Ja dat laten huilen... ik heb het geprobeerd maar na 1,5 uur kon ik het echt niet meer aanhoren hoor. En tja hoe lang moet je ze door laten huilen? Er is toch een grens?

Scott nee daar krijg ik zo ook niets van gemaakt.
Hmm lastig. Nou ja als je tevreden bent met gewoon 1 naam, zou ik zeggen gewoon doen. WIj wilden eigenlijk ook vernoemen maar kregen het ook niet voor elkaar. Dus Sterre heeft gewoon maar 1 naam.

Oh ik snap wel hoor dat je een jongen zou willen. Voor mij was het de eerste en had serieus geen voorkeur. Maar kan me voorstellen dat ik hierna ook graag een jongen zou willen hoor. Logisch toch? En als het gaat over dat je geen voorkeur mag hebben en je gewoon moet hopen dat het gezond is... tja die vlieger gaat haast nooit op als je het mij vraagt. Je eigen gevoel en mening kan je niet zomaar negeren en daarnaast iedereen hoopt toch op een gezond kind. Het is niet zo dat mensen met een voorkeur dat niet meer belangrijk vinden toch? Dus ik snap het helemaal hoor ;)

Liefs
 
he meis, ah wat rot zeg zo klein en dan al verkouden bah, je kan niks doen , beste is stomen dat doe je door in de badkamer alles dicht en de kraan heet mogelijk zetten zodat er stoom komt en haar daar in laten voor paar minuutjes, je hebt ook speciale dingen voor in het stopkontakt dat stoom blaast ( weet ff niet hoe het heet) en een halve ui naast der bed helpt ook goed, dan slapen ze het beste dan blijven der neusje open, is niet echt fris maar wel beste oplossing.

Wij denken gewoon bij 1 te houden bij een meisje wat maakt het uit gaat toch om dt het een naam heeft hahaha, voor een jongen is het wel 3 namen dus mike en dan scott joost, de opa's dus hahahha/

ja voorkeur heeft iedereen denk ik wel heb ej dat niet dan is het of de eerste of het intereseert je echt niet, naja zo komt het bij mij over dan.
We zien het wel we weten het pas als het geboren is dus lekekr in spanning . Kleren kopen hoef niet heb alles neutraal van onze dochter dus dat komt goed.

liefs

 
Hey meid,

Ja het is echt rot om te zien. Pff vandaag ook echt de hele dag jantje lacht, jantje huilt. Ze weet niet wat ze met zichzelf aan moet heb ik het idee.
Ik zal je ideeen eens proberen. De ui hebben we al twee nachten gedaan en we stinken een uur in de wind maar het helpt wel ja!

Klinkt goed, de namen voor de jongen. En ja maakt niets uit joh, als het idd maar een voornaam heeft!
Das wel handig dat je alles nog hebt, kun je specifiek kleding kopen als je kleine er is. Dat lijkt mij veel leuker dan weet je ook hoe hij/zij eruit ziet en of het staat.

Liefs
 
o das echt heel rot zo'n klein meisie en dan al niet weten wat ze met zoch zelf aan moet pfff, is echt zielig en je kan niks doen, enigste is ook nog eens met neuspompje om de neus leeg te zuigen al dat slijm enzo als ze daar last van zou hebben.

ik hoop dat het snel over gaat voor jullie en voor haar,

ja klopt is wel makkelijk ene kant mis ik het wel , bij onze dochetr lekker shoppen, de kamer en de inrichrting enzo noem aar op heerlijk , en nu kan niet op stap ervoor heb alles al, pff maja kost ook minder geld.

liefs
 
Duurde even, sorry... onrustige meid gisteren :) hihi en we staan inmiddels weer op pagina 3... gaat hard met topics hier.

Gelukkig gaat het verder een heel stuk beter met haar nu. Gisteren wat onrustig maar vandaag meteen weer een bijslaap dag. Dus ze zorgt al goed voor zichzelf ;) haha

Ja scheelt enorm veel geld denk ik... Ik heb weinig geshopt, zo veel klachten gedurende de zwangerschap dat ik dat helaas nauwelijks heb kunnen doen. Haha behalve tot in de treuren internet shoppen :p
Maar snap wel dat je dat nu mist hoor.

Wat goed he van de echo!!!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan