arghhh... die baas...

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,

Sorry hoor, moet het even kwijt. Ik vind me baas maar een rotzak.....
Waarom???
Hij weet dat ik ontzettende pijn heb in mijn stuitje. Roept hij me vorige week, hij zegt, man je lijkt wel een oud wijf..... vooral met dat opzitten en staan wat nogal moeizaam gaat omdat het gewoon pijn doet. Ik uitgelegd hoe dat komt. Hij zegt: nou het zal wel ik heb er nog nooit van gehoord. en begint te lachen. Nou zeg.... dus met andere woorden, je stelt je aan. Omdat jij er nooit iets van gehoord heb bestaat het niet.. Komt zijn vrouw vorige week ook nog even naar me toe (die was even op bezoek) ... ze zegt, ja ik heb gehoord dat je last heb van je stuitje, nou ik heb er nog nooit van gehoord. Dus ik haar uitgelegd waaraan het kan liggen. Komt ze met de slimme opmerking, nou dan plas je zeker vaak in je broek. Arhgggg.. wat heeft dat er nou mee te maken???? Zijn jullie dom ofzo.
Ook weer zoiets: Vanmorgen: Ben echt niet lekker, erg verkouden, benauwd, hoofdpijn en alles. Komt ie binnen loopt naar me toe en vraagt: Gaat het wel goed??? (ik zie er dus niet uit ik ben echt beroerd) Ik zeg jah, ben erg verkouden en niet zo lekker. Hij: jaja.... en loopt snel weg.... Ik weet precies wat hij denkt.... Die zal wel ziek worden en dan zit ik met de gebakken peren.
Ook nog iets...... Ik ga werken van vijf naar drie dagen. Hij zegt... tja, ik weet straks niet wat ik aan je heb. Straks ben je moeder en kan ik niet meer op je rekenen. Het wordt vast en zeker heeeeel zwaar voor je en ik denk dat je het niet gaat redden. Hij doet echt net alsof ik de enige vrouw bent die drie dagen gaat werken. Ik begrijp het ook wel een beetje, en het zal best zwaar worden, maar ik zou het ook fijn vinden als ik een beetje steun en begrip krijg....
Maar jah.. vandaag irriteer ik me dus rot aan die vent en kan ik hem niet luchten of zien.
Nou, beetje lang verhaal, sorry, maar moest het ff kwijt.

Doei doei

hoihoi

wel rot zeg dat je baas zo reageerd
ik ben een paar weken niet op mijn werk geweest
omdat ik was opgenomen in het ziekenhuis
en daarna nog niet in staat was te werken
eerst waren ze boos en hadden zoiets waarom wordt je dan ook zwanger
in de drukste werktijd van het jaar
maar nu doen ze gelukkig weer normaal en houden ze rekening met mij
ik hoop dat je baas bijdraait want zo is er voor jou ook geen lol meer aan.

liefs soepkipje

wat irritant zeg,van die begriploze mensen.ik heb hier gelukkig geen last van.ik werk op een kinderdagverblijf en al mn collega's en bazen/coordinators zijn volop bezig met zelfproduktie.en iedereen weet hoe je je kan voelen en  er is alle begrip voor als je niet lekker bent of zelfs ziek.soms hebben we een probleem en zijn er teweinig leidsters,maar de laatste die er op aangekeken word is de zieke  leidster.ik heb me nog niet 1 keer ziek gemeld,maar ik word heel vaak heerlijk halve daagjes ingeroosterd en  hoef ook niet meer te tillen terwijl ik dat eigenlijk nog best kan.echt super.pluim voor  onze organisatie en sterkte voor iedereen die het kwalijk genomen word zwanger te zijn.triest toch.
groetjes kari

Hoi,

Tjee, jij hebt echt een botte L*L als baas! Wat kunnen sommige mensen ook raar zijn en raar reageren.
Ik zou als ik jou was er niets van aantrekken en als je het niet meer trekt, je inderdaad ziek melden.
Veel sterkte!

Gr. Mickey

Hoi,

Kan alleen maar zeggen wat een ongelooflijke klootzak. Daar krijg je ook wat van.

sterkte meid
liefs helma

Tsjonge jonge zeg wat een brute dombo.

Ik zou ook ontzettend pissed off zijn op zo`n vent, en dan die vrouw van hem. Pfff,
nou ik ben er echt van overtuigd dat ze vroeg of laat wel worden geconfronteerd met hun eigen KARMA. Misschien vind je dat wel onnozel maar ze krijgen het vamzelf wel weer terug op een vervelende ro manier, en dan hebben ze dat verdiend.

Je hoeft je niet af te laten blaffen, en de volgende keer als ie je weer vraagt hoe het met je gaat kun je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je dat niet meer met hem wilt delen omdat je toch niet in je waarde gelaten wordt.

Laat m maar zeiken en reageer je vooral hier maar lekker af.

Hij zakt vanzelf wel in de stront.

Succes, en laat je niet kisten.

Bedankt voor jullie reactie!!!... doet me toch goed!!!... dacht namelijk even dat het aan   mij lag...

Groetjes Chris

Wat een enorme eikel, en zijn vrouw is helemaal een dom portret. En waarom zou je het straks niet redden op je werk, je krijgt een kindje geen handicap! HIj kan straks echt nog wel op je rekenen maar alleen binnen de werktijden.

Mijn baas is ook zo'n etter, ik heb ook veel pijn in mijn stuitje en onderrug maar hij verwacht dat ik nog wel zware kratten til en 8 uur per dag op mijn voeten sta. Niet dus, ik heb me ziek gemeld en hij zoekt het maar uit.

Voor jezelf opkomen hoor, je gezondheid en kindje gaan voor op zo'n ongevoelige piepzak. En idd hij krijgt zijn trekken nog wel een keer thuis en dan kan jij lachen.

Terug
Bovenaan