arghhh... die baas...

Er zijn dus (helaas) meer etters van bazen op deze wereld....

Ik zit sinds vandaag op het forum...zwanger worden...dus voor mij is het nog niet zover om te vertellen aan de baas dat ik zwanger ben...maar ik kan er nu al tegen opzien...
Dat komt namelijk omdat ze er nu al over beginnen...mijn baas en bazin hebben een dochtertje van 5...maar kunnen niet echt omgaan met een kind...eigenlijk domweg omdat ze er geen tijd voor hebben. (zielig voor het kind). Maar nu maakt ze (bijna dagelijks) opmerkingen tegen mij...je moet niet aan kinderen beginnen hoor, dan begint de ellende pas of Je mag blij wezen dat je geen kinderen hebt...anders heb je straks helemaal geen vrije tijd meer. Komt er eigenlijk op neer: je moet niet aan kinderen beginnen, want we kunnen niet nog een parttimer er bij hebben...en...je mag blij wezen dat je geen kinderen hebt, dan kun je elk moment van de dag opdraven als het hier druk is (en dan kan de baas lekker naar huis of nog erger op vakantie)...

Ik ben lekker nu op zoek naar een andere baas, want zo'n baas gun ik niets...en ik ga lekker proberen zwanger te raken...dan kan ik alleen maar dingen doen, die ik leuk vind...

Veel sterkte met je baas...denk erom dat jouw gezondheid en die van je kindje voorop staat!!!

Wat een eikel!! gelukkig heb ik een leuke lieve (vrouwelijke) baas.
Ik heb ook erg last van mijn stuitje.
Volgens de verloskundige moet je elk half uur een minuutje opstaan of lopen. Zal jouw baas wel niet trekken!!!

Pijn in je stuitje is erg normaal met zwangerschap en zittende functies, dus dat ze daar niet van gehoord hebben zegt meer over hun dan over jou.

Mijn man heeft wel een eikel van een baas, hij mag niet 1 dag minder werken om voor kind te zorgen, want 'daar heb je toch een vrouw voor'. Walgelijk dat soort mensen.

Sterkte met je baas!!

MK

Hier heb ik werkelijk geen woorden voor....!!!!!!!!!!

Ik kan je alleen maar veel sterkte & succes  wensen en wat de andere meiden zeggen: kom voor jezelf op en blijf genieten van je zwangerschap!!!!!!!!!!

AV

Ik ben benieuwd hoe ze bij mij gaan reageren, mijn collega heeft net verteld dat ze zwanger is, zij 16 weken en ik 8 weken.dus we zijn ff tegelijk niet aanwezig en (hopelijk)volop aan het genieten van ons verlof! Ze reageerden overigens heel leuk en positief.ze nemen zelfs al extra personeel aan zodat die haar afwezigheid dan op kan vangen (en die van mij, maar dat weten ze nog niet)

Mijn baas wil ook dat ik een stapje terug doe omdat hij denkt dat ik het straks niet aankan. Tjonge jonge, wat kunnen kerels soms een stelletje harken zijn.

Heel veel sterkte toegewenst. Geniet van je zwangerschap, dat is op dit moment het belangrijkst (houd ik mezelf ook voor)

Wat vervelend voor je zeg. Dat kan echt je zwangerschapsblijdschap vergallen. En dat terwijl je je al niet lekker voelt. Bah!!!!
Luister gewoon goed naar je eigen lijf en je kindje. Dat is nu het allerbelangrijkste.
Groetjes V.

eerlijk gezegd zie ik er ook best tegen op om het mijn baas te vertellen. op zich reageerde ze heel goed bij de eerste en ook toen ik op het werk wilde kolven, had ze het goed geregeld.

maar na mijn verlof van de eerste functioneerde ik nog niet op mijn oude niveau. we hebben in overleg mijn takenpakket aangepast. aan het einde van dit jaar loopt mijn contract af en ik ben heel bang dat mijn leidinggevende nu het gevoel krijgt dat ze wel coulant genoeg geweest is: verlof, matig functioneren, taken aanpassen, werktijd mislopen door kolven. en dan begint dat hele circus straks weer opnieuw, net nu ik weer op niveau meedraai.

ik houd nu mijn mond ook nog, maar ik voel me ondertussen erg beroerd deze keer en functioneer naar eigen zeggen op dit moment ook niet top door de misselijkheid en vermoeidheid.

maar ja, na een tijdje ga je het toch zien. en dan heb ik ws nog geen vast contract. we zien wel.

jullie allemaal succes met jullie bazen.

greet

hoii gefeliciteerd met je zwangerschap en je moet maar denken kan jouw het rotten wat ze denken ik weet tis erg irri gatver wat irri haat dat egt ze doen gewoon alsof je je aansteld en van   dit of dat denk eerder dat het jaloesie is dat jij eerders lkkr verlof heb en hun niet hahaha wie lacht er het hardste haha wij dus   en jij kan llkr genieten van je kindje   egt lach ze maar uit of geef een domme opmerking terug mannen hebben altijd de lusten en nooit de lasten domme vent neej als hij een bolingbal door ze .... zou moeten persen dan praten we verder dus ja mannen zijn altijd zo kleinzielig als ze wat hebben maar dat vergeet tie nou geniet ervan gr jay_jm vandaag 13weken en4dagen zwanger

Terug
Bovenaan