Arme Sophie.(en arme mama)......poepbroeken tot haar rug......

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb even jullie raad nodig..
sophie heeft nu sinds een kleine week ongeveer 1x per dag ontzettende poepbroeken.
echt het zit dan helemaal tot in haar rug en het ruikt... (iig niet naar viooltjes..)

ik denk dat het te wijten is aan tandjes/kiesjes die doorkomen, maar zie nog niets zitten en madammeke wil niet dat ik haar mondje inspecteer....

wat denken jullie, kan het maken hebben met doorkomende tandjes of is het wat anders...
diaree lijkt me sterk zo een keer per dag.   of kan dat wel?!
luiers zijn nog groot genoeg.. (en ik heb pampers)

herkennen jullie dit?
wat voor merk luiers hebben jullie
en hoelang duurt deze ....heerlijke,,,, periode...?

(ps afgelopen nacht had ze voor het eerst snachts alles onder gepoept.. zo sneu voor haar..).

liefs tobi

Shit zeg!

Ik denk dat het idd te maken heeft met tandjes. Het is iig heel herkenbaar. Julian heeft ook (dunne en zure) poepluiers als er weer een stuk gebit bij komt en idd loopt het de luier uit, de rug op. Soms zo erg dat echt alles er onderzit, zelfs tm de slaapzak! Dus dan gaat hij hupakee, onder de douche en beginnen we weer opnieuw. Helaas heeft hij dan soms 5 of 6 poepluiers per dag! Zucht....

Dat zijn de periodes dat ik aan het experimenteren ben gegaan met nieuwe luiers, maar helaas, wat ik tot nu toe heb geprobeerd, het euvel bleef het zelfde. Ik ben nu weer terug bij Aldi-luiers want die bevallen  op zich prima. Overdag een nr. 4,   snachts een nr. 5.
En maar hopen dat het tandje of kiesje snel doorkomt.

Sterkte ermee!

Groetjes,
Ellen mv Julian

hoi hoi,

wat een bekend verhaal, ik heb dit vorige week met Anouk gehad.
flinke luiers vol en tot bijna haar nekkie helemaal onder..we hebben die week heel wat rompertjes in de was gehad ;-)
ik kan ook niet verklaren hoe het komt maar ik geef ook de schuld aan de tandjes/kiezen.
vooral omdat het nu deze week ook over is en ik geen gezellige luiers meer heb gezien:)
ik zelf gebruik kruidvat luiers maar die waren hier niet tegen bestand..eerlijk gezegd geloof ik dat geen enkele luier hier tegen bestand zou zijn :)
ik heb eigenlijk verder geen tips voor je..ik zelf heb het dus ook aangekeken..en bij mij is het nu over..
ik zal voor je duimen dat het bij jou ook zo over is :)

groetjes Stephanie

Hier nog zo'n poepfabriek, normaal poept ze 1x per dag, gewoon. Maar sinds 3 dagen 's avonds nog een keer, heeel dun en een lucht!!!!!! Normaal kan ik er heel goed tegen, maar deze lucht is echt niet te harden!!! Hier komen erkiesjes aan, want ze zit ook weer overal heel hard op te bijten en wordt 's nachts 4-5 keer krijsend wakker!!

Heb dus geen middel, of tip, kan ik zelf ook wel gebruiken namelijk!!

Sterkte!

Groetjes, Marieke

Hier ook klinkt het bekend in de oren, ik ruik de lucht nu al hahaha
Yoëll heeft ook hele zuur stinkende 'kiezen-poep' Na een aantal dagen, tot een week is het weer over. Tja je doet er niets aan. Wachten tot ze erdoor zijn en heel goed opletten dat het kontje niet stuk gaat.
Wij smeren dan ook alendulan van vsm op zn kontje als het rood is van de poep en het is bij Yoëll wonder spul.
Hij draagt overdag een pamper nr 4 en voor de nacht een pamper 4+. Deze + luiers hebben meer absorbtievermogen.

Veel succes en even door de zure appel.... uhm poep.... heen bijten

Ja hoor, hier ook!
En ook echt nu!
Stef heeft ook van die "alles-zit-eronder" luiers...
En dan lekker rode billen....zielig he?
Maar ik blijf wel gewoon bij de pampers. Ik denk dat een andere luier net zo'n resultaat zal geven....

Succes!
Liefs Annet

Toevallig heeft Meike dit ook twee dagen gehad maarre ....... zijn heeft haar gebitje al helemaal hoor!!! Kan ook een onschuldig virusje zijn.

Vies he. Ik greep al een keer mis, je raadt het al zat helemaal onder mijn nagels (braak). Enniweej vandaag niets gelukkig.

Toedeloe
Renske

Hier hebben we ook net een paar feestelijke dagen achter de rug op dit gebied..... Manman, zo'n klein meisje en zo'n stank.......... Het rijmt niet helemaal. Maar goed, geen nieuwe tanden te ontdekken en nu is het weer over. Zij had er wel 5 of 6 per dag, genieten dus. Maar wat het is bij jouw Sophie?? Even in de gaten houden, maar het gaat vast snel weer over.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan