Arme Sophie.(en arme mama)......poepbroeken tot haar rug......

hoi hoi

nou   nou.. vandaag is het de jackpot volgens mij..
binnen 24 uur 3 poepbroeken en dan dus alles eronder..
echt van het een op het andere moment is het raak.....

mama lekker aan de was,,,,,
en sophie extra in bad

en wat het ergste is sophie speelt gewoon door. ook al zit de poep tot op haar rug......dat snap je toch niet..

liefs tobi

duim duim dat er geen nummer 4 aankomt

hey bianca

lekker he? die heerlijke, gezellige, stinkende poepluiers!
Annique heeft er vandaag maar liefst 6 geproduceerd. In de tijd dat ze 07u wakker   was tot 19u dat ze in bed is gegaan..
dus dat is uuuuuuh ff denken   om de 2 uur 1 ongeveer lol
haha
stinken bleegh
gelukkig zijn ze vandaag wel in de luier gebleven maar wel tot t randje gevuld
ja de luier moet wel optimaal benut worden, betaal je ook voor hahaha
die rottige tanden...
annique heeft ook erg rode billen, kwijlt meer, en is erg jengelig (gezellie)

haha en dat ze doorspelen in die poepluiers is mij ook nog steeds een groot wonder haha
ik moet er echt niet aan denken jakkie

liefs x sandra

hallo

nou poepbroek nummer 4 heeft zich aangemeld...
nu alleen de romper en haar broekje vies, maar gelukkig haar ruggetje niet...
dus weer alles moeten uitrekken (arm ding)
en heb alweer een wasje draaien..

moet morgen naar de ha, dus dan vraag ik het gelijk maar even. zelf denk ik dat het door de tandjes komt, maar vragen is natuurlijk nooit verkeerd....

nu maar hopen dat ze lekker door kan slapen en even niet meer alles onder poept.

liefs tobi.........

Sorry, geen ervaring hiermee (gelukkig!!!)
Ik kan me zo voorstellen dat je hier niet blij van wordt, en je meisje ook niet natuurlijk.
Ik kan wat poep betreft best wat hebben maar zoveel op een dag, moet er niet aan denken!
Het klinkt als tandjes, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat al snel denk als er iets is en zie dan vervolgens niets gebeuren.
Ik wil je heel veel succes wensen, wasknijper op je neus! en een poepvije nacht!!!

groetjes Daniëlle.

Hey!

Thomas had het ook zo erg toen zijn kiesjes begonnen door te komen! Vreselijk, die zure stront-lucht... Ben er met mijn zwangerschapshormonen ook echt zelf van over mijn nek gegaan soms... ( nee, vraag me maar niet hoe of waar ik dat gedaan heb met een halfnakend kind op de commode...)
Succes ermee in ieder geval!

-X_ Marieke

Joepiedepoepie vlak voor het naar bed gaan CADEAUTJE!!!!! Idd tot in d ´r nek. Hoe bestaat het toch, zit het ´m in het weer ofzo.

Lang leve de natte washandjes van zwitzal, even twee ertegenaan (na de billendoekje natuurlijk)  en madam kan liggen (bleren natuurlijk).

Hopen dat het vannacht niet gebeurd want dat is ook wel voorgekomen. Ze heeft maanden iedere nacht gepoept en wilde ze daarna niet meer slapen (ja ja het kan altijd een tikkie erger hè).

Groetjes Renske

Ik vond mezelf net heel zielig, maar ik ben dus niet de enige. Van de week 2 kiezen gevonden. Maar hij poept dat het niet lekker meer is!  Daarnet ook maar tussen duimen en wijsvingers naar het badje gedragen.... Jammie! (en hij maar lachen!) IK zat zelfs onder!
Liefs Nelleke

Hahahahahaa Marieke.. heb levendige fantasie, hahaha erg!!

hier ook zeer zuur en alleen bij t verschonen gillen alsof ik hem slacht ofzo echt dit moet maar snel over gaan, arme kindjes met die rode zure billetjes zo..

Terug
Bovenaan