Ik heb nu ook 3 lessen babymassage achter de rug. De eerste les vond mijn dochter het eventjes leuk, maar al snel vond ze het niet erg leuk meer. Dus we hebben toen maar heel eventjes gemasseerd. Ik denk dat ze ook erg moest wennen aan de nieuwe omgeving, andere babietjes en het gekke gemasseer, waar ze allemaal niet aan gewend was. De volgende keer babymassage ging echt veeel beter. Ze was veel meer op haar gemak en genoot met volle teugen. De derde keer ging nog weer veel beter. Dus ik zou je nog niet al te veel zorgen maken. Je kindje moet ook weer wennen aan wat nieuws!
Ook mijn dochtertje is erg beweeglijk. Dat maakt bij ons ook niet uit. Ze beweegt maar gewoon lekker door. Soms wat onhandig als je met de beentjes bezig bent en de beentjes schoppen alle kanten uit, maar dan voelt ze zich volgens mij wel in haar element als ze lekker kan bewegen tijdens de massage. Ik leg haar ook tussen mijn benen in, want op mijn schoot gaat niet lukken.
Veel succes. Volgens mij moet het prima lukken dinsdag!
Ook mijn dochtertje is erg beweeglijk. Dat maakt bij ons ook niet uit. Ze beweegt maar gewoon lekker door. Soms wat onhandig als je met de beentjes bezig bent en de beentjes schoppen alle kanten uit, maar dan voelt ze zich volgens mij wel in haar element als ze lekker kan bewegen tijdens de massage. Ik leg haar ook tussen mijn benen in, want op mijn schoot gaat niet lukken.
Veel succes. Volgens mij moet het prima lukken dinsdag!