As. maandag gaat Patrick naar school!

Spannend he? Weer een heel mijlpaal. Ik stond ook de eerste dag te snotteren. Niet waar hij bij was, maar toen ik alleen naar huis liep. Maar na een paar weken kennen ze al wat kindjes en de juf, en eerlijk is eerlijk, dan ben je zelf ook wel blij met wat rust in de tent. Even aandacht voor de jongste.

Zo Rina, ik schrok wel van je verhaal. Mijn oudste heeft een vriendinnetje, ze zijn allebei 8, en die mag ook nog alleen maar in de tuin spelen. Dat vind ik persoonlijk dan wel weer overdreven, maar goed, ik hou me er wel aan.

Maar 4 jaar en dan alleen buiten spelen? Neuh, absoluut niet. En mijn zoontje gaat om de vrijdag ook naar zijn vader, maar dan worden er dus ook geen speelafspraakjes gemaakt, das de moeite dan niet.

Ik heb ook wel eens wat meegemaakt met en speelafspraakje. Mijn oudste mag bij een bepaald kindje dan ook niet meer spelen. Ik ging na een uurtje even polshoogte nemen (ze wonen bij ons in de straat) bleken die ouders boodschappen aan het doen te zijn. Mijn zoon was toen denk ik net 6 jaar. Hallo, als je kinderen te spelen hebt ga je toch niet doodleuk boodschappen doen, en die kinderen alleen laten. Dat was gelijk de laatste keer dat hij daar mocht spelen. Die mensen roken ook als een ketter binnen, dus het beviel me zoiezo niet.

Hee hoi!

spannend!! Maar het gaat vast helemaal goed komen!
wat een verhalen lees ik hier trouwens zeg! sommige ouders snap je dan toch echt niet.

Groetjes Alberdien

Hey,

Hier was het goed gegaan, had wel een paar keer gehuild, maar liet zich blijkbaar goed troosten door de juf! Vanochtend bij het wegbrengen totaal geen moeite gelukkig!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan