as woensdag SBS6 20:30 uur Kraamkliniek

Heee allemaal,

Ook gekeken?? Ik heb me wel verbaasd.... die arme zoon van 18 die bij de bevalling van zijn moeder moest zitten. Zou ik mijn zoon (als ik er een had van 18) toch echt niet aan doen.....

En 6 uur moeten wachten om je kleintje te zien.... Heftig hoor!! Toch volgende week maar weer kijken :).

En ik geloof dat het in Nederland toch beter geregeld is, met de verloskundige/gynacoloog en een kraamverzorgster/verpleegster naast je bed als je aan het bevallen bent.
Ik moet zeggen, dat ik van te voren toch even bang was, moet ik hier wel naar kijken, zo 9 weekjes voor mijn eigen bevalling... Maar het viel me reuze mee :)!!

Liefs

nou ik heb nu 3 keer een bevalling meegemaakt en zoals het hier ging heb ik het niet ervaren...
en inderdaad hier heb je zeker meer hulp hoor!!!
ik ergerde me dood aan die partner van die vrouw met dr zoon!
geloof mij als mijn mannetje dat zou doen tijdens de bevalling dan stond ik niet voor mezelf in! hihi
en tja misschien wilde de zoon er wel bij zijn!!
mijn dochter die destijds nog maar 3 was die is ook bij de bevalling geweest van onze 3e..
het ging allemaal te snel dus voor we het wisten was de kleine er en stond grote zus toe te kijken! ze vond het super mooi en helemaal niet raar!
ze aaide dr meteen en gaf dr kusjes... nu zegt ze dus ik wil nu weer de baby geboren zien worden hoor.... tja ....

liefs

Terug
Bovenaan