as woensdag SBS6 20:30 uur Kraamkliniek

Wij hebben ook gekeken,mn man moest erg lachen om die ene vent die heel de tijd aan het lachen was om zn vrouw.ik heb hem flink op het hart gedrukt dat hij zo niet moest doen.maar moest zelf toch ook wel een beetje lachen,wat een stel zeg!hoop toch zelf niet zo te zijn tijdens mn bevalling.mn man zei:dat wordt nog wat!hij denkt er nu een beetje makkelijk over!maar hij zal het nog wel zien.
liefs

Gelukkig vond mijn man het eigenlijk wel lomp dat die kerel de hele tijd aan het irriteren was, en ik heb hem ook verteld dat hij dat niet hoeft te proberen :). Was hij het gelukkig wel mee eens!!
Ben benieuwd naar de uitzending van volgende week :-D.

Liefs

haha jah het was een malloot he die vent!
ze hebben wel humor daar maar pff mij niet gezien tijdens de bevalling.. mijn mannetje vond het een zak.. haha... kom op zeg dan ook nog zeggen ik had nu ook lekker thuis kunnen zijn bij de hond!! pff daar moet je wel tegen kunnen op dat moment!
ikke niet in ieder geval! hihi
kan niet wachten op de volgende aflevering!

liefs

Als mijn kerel zo doet tijdens de bevalling, dan draai ik hem de nek om. Dat die vrouw uberhaubt met deze kerel een 4de kindje wou, ik heb me doodgeergerd.
Maar zielig zeg dat kindje met de darmpjes eruit
Oh ik wens iedereen een super gezond kindje toe.

sorry hoor dames maar wat een kut programma.

ik had het opgenomen en was net aan het kijken met die moeder waarbij vader en zoon bij waren een alleen maar aan het lachen waren.
k heb het programma gewoon stop gezet, dit hoef ik niet te zien hoor.
?n Engeland is het misschien anders, met dat lachgas enzo. Voor mij geen bevallingprogramma,s.
Dit wordt mijn eerste kindje en ik wil er eigenlijk helemaal geen voorstelling van maken, Het gebeurd toch anders dan op tv en je ervaart het waarschijnlijk ook anders dan dat je er nu naar gaat zitten kijken. Laat mij mijn eigen ervaring maar opdoen.

Als andere het wel een leuk programma vinden, dat kan maar ik hou hier niet van,sorry.

Sterkte iedereen met dit warme weer.
veel liefs
Marloes

He marloes, ik heb ook de neiging gehad hoor om het uit te zetten, maar toen zag ik dat meisje dat dat kindje kreeg met dat gaatje naast de navel.
Ik ga wel weer kijken volgende week, en inderdaad als het weer zo typisch engels is, dan gaat die bij mij ook uit. Maar voorals nog was ik heel erg benieuwd naar die bevalling in het water, en ik moet je zeggen toen ik dat beeld zag schoot ik vol, zn mooi moment.

liefs

Terug
Bovenaan