Astma-aanval gehad

Hoi Yvonne,

Ik laat de mensen in hun waarde zoals ze zijn.
Mensen die alcohol drinken tijdens de zwangerschap, en ook mensen die roken.
Het zal je misschien verbazen maar ik ben niet de enige hoor.

Dus misschien kan jij de mensen ook in hun waarde laten?
Iedere gek heeft zijn gebrek :)

Liefs Esther

quote: YvonneZ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 20:22:46'));

quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 16:19:29'));

En ik weet niet of je rookt of niet en geloof het of niet.
Als ik tijdens een aanval een sigaretje opsteek word mijn aanval snel minder omdat je anders adem haalt.
Is wel vies en pijnlijk aan je keel maar het helpt ECHT.
Maar ja dat dan alleen als je rookt.

Ik zit deze "tip" echt met verbijstering te lezen.... Roken is sowieso al erg slecht voor je gezondheid, maar in combinatie met o.a. astma is dat toch echt uit den boze. En dan ook nog tijdens de zwangerschap??? Ik kan echt niet geloven, dat je dit iemand aanraadt..... Heb je deze informatie bijvoorbeeld al eens gelezen:

Astmafonds-Roken
Astmafonds-Factsheet astma en roken
Stivoro-Babyfit

Groetjes van Yvonne, mv Claudia

Ja deze tip ondanks dat het niet gezond voor je is werkt TIJDELIJK wel omdat de nicotine in de sigaret je longen en keel even lam legt, maar dat is natuurlijk geen serieuze oplossing, iemand met astma die hier echt last van heeft in het dagelijks leven zal dit zeker beamen want die krijgt het echt niet in zijn hoofd om er eentje op te steken hoor die is al ziek genoeg ervan!

quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 14:02:44'));

Hoi Yvonne,

Ik laat de mensen in hun waarde zoals ze zijn.
Mensen die alcohol drinken tijdens de zwangerschap, en ook mensen die roken.
Het zal je misschien verbazen maar ik ben niet de enige hoor.

Dus misschien kan jij de mensen ook in hun waarde laten?
Iedere gek heeft zijn gebrek :)

Liefs Esther

Nou ja iedere gek heeft zijn gebrek maar het is natuurlijk niet goed en mag ook niet als normaal worden gezien hoor en al zeker niet goed worden gepraat.
Ik vind het aso als je drinkt tijdens je zwangerschap, roken heb ik dan nog iets meer sympathie voor omdat het erg verslavend is en je er niet altijd 123 van af kan komen ook al zou je graag willen!

Terug
Bovenaan