<p>Hoi allemaal..</p><p>Ik ben al een hele tijd erg benauwd. Ben ervoor naar de huisartsenpost geweest uit mijn avonddienst laatst. Daar nam de dokter mij, leek wel, niet serieus.. ze zei : oh voor een beetje benauwdheid dacht je: ik ga maar naar de huisartsenpost. Terwijl k aangaf naar lucht te happen. Mevrouw deed alles snel snel en gooide het op hyperventilatie .. (terwijl k aangaf astma te hebben en een tijdje al geen pufje had gebruikt omdat t voor mn zwangerschap super goed ging en ik mocht kijken zonder medicijnen).. ze hoorde geen piep, dus volgens haar kon t geen astma zijn. Ik heb nooit gepiept met mn astma dit gaf ik ook aan.. mevrouw maakte hier niets van. Heel slecht. Ik heb nog nooit zo'n respectloze dokter gehad en heb juist altijd super lieve en alle respect voor t vak! Zit namelijk zelf ook in de zorg.. ik bleef benauwd en naar lucht happen.. tot ik bij mn eigen huisarts kwam. Die zei je hebt astma aanvallen. Ik kreeg gelijk weer 2 pufjes mee! Het werkt wel maar heb t nog regelmatig erg benauwd en ben heel snel buiten adem (dit al vanaf 6 weken zwanger en ben nu 28 weken).. wie herkent dit? Wie heeft ook sinds zn zwangerschap meer last van astma en aanvallen erbij? Wat doen jullie? Ik kan amper normaal wandelen of iets doen of ik ben helemaal buiten adem of benauwd. Of is er iemand ooit eens bevallen terwijl je benauwd was? Hoe ging dit? Want ik zie ontzettend hier tegenop omdat ik zo snel buiten adem ben en benauwd ben.. ik word nu misschien ook medisch. Wat ik echt niet wil want wil graag thuis bevallen..</p><p> </p>