Astma

He Nina,

Bedankt voor je reactie. Volgens mij worden pillen inderdaad in je bloed opgenomen gaat door slokdarm komt in je lichaam terecht en pufje komt in luchtpijp volgens mij is dat niet schadelijk voor de baby. Op astma.nl staat in ieder geval dat het beter is te puffen dan dat je het benauwd krijgt dat is zeker niet goed voor de baby. Dus volgens mij kun je het beste wel blijven "puffen". Ik puf 1 tot 2 x daags zo weinig mogelijk maar laat het bewust niet helemaal liggen. Flixotide bijv. dat moet een week inwerken voor dat het werkt. Op het moment dat je dus benauwd wordt dan werkt het dus niet direct. Misschien moeten we dit op het zwangerforum gaan vragen? Die mensen zijn zwanger en hebben het de ha vast gevraagd??? Gr. Biate

Hoi Biate,

ik heb morgen weer een afspraak bij de ha omdat ik een week overtijd ben en de test is weer negatief. pffff ik zal gelijk vragen of ik ook even langs de longarts mag en deze vraag voor te leggen

Hoi allemaal,ik heb ook astma en heb de afgelopen div. medicijnen gebruikt. Ik heb al een kindje en mijn test was toen direct positief en de afgelopen keer ook. Ik heb alles tot de bodem toen uitgezocht en nooit iets gehoord over dat een test niet goed zou functioneren door medicijnen voor astma. Wel is het feit er dat er medicijnen zijn die niet kunnen als je zwanger wilt raken. Iedere longarts is weer voor andere medicijnen dus daar krijg je ook vaak verschillende antwoorden. XXX

Terug
Bovenaan