Atopisch eczeem

Hoi,
Ook hier een oktober mama. Heb volgens mij nog nooit gereageerd maar lees veel mee.
Wij heben een zoontje Rowan van 2 oktober en ook hij heeft heel veel last van eczeem.
Alleen in zijn gezichtje, van zijn li oor over zijn voorhoofdje naar zijn re oor.
De foto van Kostas, sorry als ik het verkeerd schrijf kon wel van Rowan zijn, bij hem ziet het er precies het zelfde uit.

Maar ons zoontje wordt volgende week geopereerd, (terugvloed van urine naar de nieren) en dan wil ik vragen of ze hem dan willen testen op evt koemelk allergie. De verwijsbrief van de huisarts heb ik al.
Ook wij hebben lichte hormoonzalf gekregen die we 1 x per dag mogen smeren, en de ene dag lijkt het wat rustiger en de andere dag is zijn gezichtje vreselijk rood en onrustig.
's nachts  krijgt hij handschoentjes aan anders krabt hij het hele gezicht open..

Nou een heel verhaal..

Groetjes Pally

Jeetje meiden wat rot voor jullie en je kindjes. Wat ben ik dan blij dat Leonie overal nog zo goed doorheen wandelt.

Sterkte met het eczeem.

groetjes Belle

Hoi Miranda

Wilde even reageren. Je schrijft dat de bloedtest negatief is. Bedenk dat de bloedtest maar 40 % zeker is. In meer dan 50% van de gevallen is deze vals positief of vals negatief. Helaas weten veel mensen (en zelfs artsen) dit niet. Mijn ha moest het ook nazoeken.

Bij Bo kwam ook uit de test dat ze absoluut geen koemelkallergie had. uit de eliminatie en provocatie test kwam uit dat ze juist een vrij ernstige koemelkallergie heeft. Misschien moet je eens proberen om een paar weken pepti of hypo allergeen intensief te geven en kijken of het verbeterd. Voor eczeem moet je dat wel een week of 6 volhouden voordat je eventueel verbetering ziet en als er verbetering is dan weer overschakelen op de gewone voeding om te kijken of het dan weer erger wordt of dat het ergens anders door verbeterd is.
In ieder geval heel veel sterkte ermee.

Groetjes Natalie

Hoi nathalie,

ik gebruik ook alleen maar hypo-allergeen van nutrilon.
Maar die rot eczeem blijft, ik hoorde van mmn collega haar dochter heeft ook eczeem,dat hij van die cortizoncreme wiite blijvende vlekken op zijn huid krijgt van die creme.

ik worde cht hier gek van, omdat ik niet weet waarvan het komt, ja erfelijk, maar alles maar dan ook alles, heeft een oorzaak.

Jenny!!!

Jouw dochtertje mag er ook zijn hoor! Lekker bekkie heeft ze!

xxxxxmiranda

Hoi meiden,

Wat betreft die eczeem, hebben jullie al een homeopaat geprobeerd?
Mijn zusje haar dochter had er ook last van, maar sinds ze medicijnen van de homeopaat heeft is het weg. Misschien een tip??

Groetjes en sterkte ermee,

Suus

hoi

wij hebben het er wel al over gehad!
mijn zusje had het ook heeel erg, toen is mijn moeder naar een homeopaat geweest en naar een iriscopiste! na dr medicijnen was het bijna helemaal over! in ieder geval de jeuk was verdwenen!
wij gaan het wel proberen denken we! baat het niet dan schaad het zeker niet!

liefs Jenny

Terug
Bovenaan