au en au

he meiden, even vraagje en een verhaaltje.
Vandaag nekplooi meting gedaan, ben 29 kindje is 12 weken en 3 dagen 6.5 cm en de nekplooi 1.8
(neus botje is aanwezig) dus dat is een mooi gemiddelde, daadwerkelijke uitslag komt over een week omdat men bloed nog getest moet worden.
Maar nu, de vrouw bij de echopraktijk heeft flink zitten duwen met het apparaat op mijn buik, dat ik nu echt pijn heb, want die kleine wou natuurlijk niet stil zitten (schitterend :)) dat ze echt moest blijven proberen om hem/haar goed in beeld te krijgen zodat ze het allemaal goed kon bekijken. Herkennen jullie dit? ik denk dat het lijkt op bandenpijn, maar bandenpijn begint toch rond de 20 wk pas erg te worden?

men 2de au:
Ik dacht vandaag wat heb ik toch een pijn in mijn borst, wat blijkt een hele mooie dikke blauwe ader verschenen, en zeer....... Graag tips, wellicht slapen met strakke hempjes?

Verder gaat het uitstekend hoor met me hhahaha.
Was zo heerlijk om die kleine weer te zien, het idee dat het nu nog dikke 7 weken duurt. Gelukkig mogen we in tussentijd wel naar vk en zullen we ongetwijfeld elk bezoek hartje gaan horen.

liefs nath

Hey das fijn om te horen, en idd.... de verloskundige moest bij mijn 1e echo ook vrij hard om mijn buik duwen met dat ding, kreeg er pijn va in de buik.... Maar weet niet zeker of het banden pijn was.

Ow dat meen je niet, een ader.... denk dat het vrij normaal is, maar als je hier geen tips verder over krijgt zou ik een je huisarts informeren.... Ben zelf nu ook wel benieuwd eigenlijk :D ga zo eens googlen!

Ik krijg maanda die nekplooimeting, ben benieuwd. Ben dan net 12 weken, en ben zelf 24 jaar.... Vind het stiekum toch wel een beetje spannend :D

Geniet van de fijne uitslag, en ik hoop dat de bevestiging nog fijner word.... voor de rest.... lekker chillen en denken aan je baby! ;)

liefs

hey,

Ik had met 8 weken heel erg pijn in mijn buik, en toen blinde darm werd uitgesloten, zeiden zowel artsen als vk dat het zeer waarschijnlijk bandenpijn was. Dus kan wel hoor!

xx

hoi,
ik denk dat die pijn in je buik normaal is.. ze heeft waarschijnlijk erg hard geduwd en dat kan erg pijnlijk zijn.. als dit langer aanhoud zou ik het met de vk. overleggen. en die dikke ader: tja je borsten gaan groeien en daardoor kunnen er aderen bij komen... ik heb ook een dikke ader op mijn ene borst.. maar dit is heel gewoon. goede ondersteunende bh's willen wel helpen om als je pijn hebt goed te ondersteunen. word het erger zou ik naar vk of dokter gaan..

Groetjes, Christien

he meiden dank jullie wel voor de reactie.
pijn in de buik is al wat minder, het is nog beetje zeurderig als ik teveel doe bv in huis. Maar een warm bad doet wonderen.

Ik heb juist niet het idee dat een meegroeibh de juiste ondersteuning biedt, ik heb van mezelf al maar 85D, dus wellicht moet ik maar eens naar de livera voor advies ofzo.
Ik had al een dikke ader op de ene borst maar deze is er zo ingesprongen waarschijnlijk, Ik weet het hoort erbij. Ik las ergens dat je als je striae krijgt dit ook in je huid springt omdat eigenlijk je huid gewoon scheurt en dit geeft ook een pijnlijk gevoel. Het is men eerste dus er zullen nog vele vragen volgen.

liefs nath

hoi nathalie,

oke.. tja ik had eerst voor mijn 1e zwangerschap ook D cup maar toen ging ik in 1 keer naar F cup en daar zit ik nu nog op.. hoop niet dat het nog groter word, maar hoor mijn man niet klagen haha:p:p maar ik heb ook nooit een meegroeibh gehad maar gewoon de maat die ik op dat moment had.. en eigenlijk beviel me dat heel goed omdat je goede stevige bh's kan kopen.. moet zeggen dat ik ze ook altijd bij livera of hunkemoller koop gewoonweg ook omdat mijn maat niet in de normale winkels hangt haha.. en dit zijn natuurlijk goede bh's!

Groetjes, Christien

He Christien,

Ik heb normaal het merk marie jo, van Zardini een lingerie zaak, maar ik merk dat als ik nu een oude bh aan heb dat men tepels meer pijn doen dan in een meegroei bh, ik heb nu een meegroeibh van de hema en een voedingsbh van de H&M
Maar mis de beugel heel erg hier in.
Dat is inderdaad wel heel erg gegroeid. Je verwacht omdat jij en ik al een flinke maat hadden dat er niet zoveel bij zou komen. Helaas dus. Jou man klaagt niet maar de mijne is niet echt een borsten man.
Het idee zeg dat je nu ook nog eens 2 maten zou groeien. Dan ga ik je Lola noemen hahaha.

greetings

He Christien,

Ik heb normaal het merk marie jo, van Zardini een lingerie zaak, maar ik merk dat als ik nu een oude bh aan heb dat men tepels meer pijn doen dan in een meegroei bh, ik heb nu een meegroeibh van de hema en een voedingsbh van de H&M
Maar mis de beugel heel erg hier in.
Dat is inderdaad wel heel erg gegroeid. Je verwacht omdat jij en ik al een flinke maat hadden dat er niet zoveel bij zou komen. Helaas dus. Jou man klaagt niet maar de mijne is niet echt een borsten man.
Het idee zeg dat je nu ook nog eens 2 maten zou groeien. Dan ga ik je Lola noemen hahaha.

greetings

Terug
Bovenaan