au en au

Haha, hey meiden,

Leuk om dit zo te lezen, schrik niet... ik heb normaal maat 95 H en ja hoor, ze gaan weer groeien!! Bij de vorige zwangerschap groeide ze ook, maar ik hoopte nu stiekum dat ze niet zouden gaan groeien. Ik vind het niet echt grappig, ik mag weer opzoek naar een goede BH.
Iemand suggesties?

liefs

Haha, hey meiden,

Leuk om dit zo te lezen, schrik niet... ik heb normaal maat 95 H en ja hoor, ze gaan weer groeien!! Bij de vorige zwangerschap groeide ze ook, maar ik hoopte nu stiekum dat ze niet zouden gaan groeien. Ik vind het niet echt grappig, ik mag weer opzoek naar een goede BH.
Iemand suggesties?

liefs

Hmm... Ik vrees het ergste... Ik heb ook grote maat (85 F), maar die van mij zijn nog helemaal niet gegroeid.. Ik ben dus steeds aan hopen dat dat zo blijft :p

Maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik inmiddels, geheel onverwacht, 7 kg ben afgevallen...
Geen idee hoe het komt, waarschijnlijk vanwege het vele overgeven, ofzo...

Liefs,
T

ik lees het al ik mag niet klagen.
Geen suggesties debje, sorry.
pas je niets meer van je vorige zwangerschap?

ik ben ook afgevallen truckerbabe, niet zoveel als jij omdat ik niet over hoefde te geven maar, ben tot nu toe niet meer aangekomen. Nu had ik al genoeg vetrollen opgebouwd na men miskraam, ik ben tussen september en december 7 kilo aangkomen

liefs nat

ik lees het al ik mag niet klagen.
Geen suggesties debje, sorry.
pas je niets meer van je vorige zwangerschap?

ik ben ook afgevallen truckerbabe, niet zoveel als jij omdat ik niet over hoefde te geven maar, ben tot nu toe niet meer aangekomen. Nu had ik al genoeg vetrollen opgebouwd na men miskraam, ik ben tussen september en december 7 kilo aangkomen

liefs nat

Debje2 en Truckerbabe en alle andere dames met
grote borsten:

merk HOTMILK! gaan t/m G geloof ik en zijn echt heel fijn. Enige nadeel is die kan je alleen online bestellen :(
Gelukkig kwam ik een stand tegen op de 9-mnd beurs
die dit had (nml. lingerievoortwee) dus kon ik het passen.
nu heb ik er nog maar eentje, maar heb ik genoeg vertrouwen om te gaan bestellen mocht dat nodig zijn.

Ze zijn wel prijzig, maar niet duurder dan Anita en zeker een stuk mooier!

Er staan op die site ook nog andere merken in grote maten maar daar kan ik mijn mening niet over geven want die heb ik niet gepast.

Ook was een vlaamse stand (knusjes) met lingeriemerk Bravado, dat zat ook goed en heeft ook grote maten.
Ik heb voor de andere gekozen omdat ik die persoonlijk mooier vond.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Wat ik ook ideaal vond was dat de sluiting aan de achterzijde heeeeel veeeeel haakjes had. en niet maar 3 zoals normaal hierdoor beslaat 1 bh dan niet alleen 75 maar ook 80/85 F.

Terug
Bovenaan