Au, mijn blaas!!

Serieus, ik word nu echt een beetje gek van dat gevoetbal met mijn blaas. Voor al het overige vind ik die drukte in mijn buik nog steeds heel gezellig, maar als de baby in mijn blaas trapt, wat hij/zij nu bijna de hele dag door doet, is dat echt behoorlijk pijnlijk, om nog maar te zwijgen over het feit dat ik nu vier keer per uur naar het toilet moet. Ik vind dit een tikje onrustbarend, aangezien ik nog maar net over de helft ben en de baby nog ik weet niet hoeveel keer zo sterk wordt. Als het nu al pijn doet wil ik er liever niet aan denken hoe dat straks voelt...
Zijn er meer die hier echt last van hebben? En hebben jullie misschien een tip om de baby te verleiden om zich een beetje om te draaien of om rustig in slaap te vallen? Tot nu toe hielp het bij mij heel erg als ik iets ging doen, zolang ik actief was was de baby vrij rustig. Maar nu trapt en stompt hij/zij werkelijk overal doorheen, wat sommige activiteiten niet echt comfortabeler maakt... help!
 
Ha Loentje, Ik heb hetzelfde probleem. De baby ligt met zijn voetjes naar beneden en gebruikt mijn blaas als trampoline. Hierdoor slaap ik al weken slecht, omdat hij/zij vooral 's nachts gaat springen. En een tip? Helaas.. de baby houdt zich inderdaad rustiger als ik druk bezig ben (fysiek), maar er moet ook geslapen worden. Succes ermee.
 
Hoi Loen,

Ik merk dat de baby de laatste weken weer rustiger is (ben nu 28 weken). Ik had een paar weken terug dezelfde bange vermoedens als jij nu hebt. Houd moed, dus!

Groetjes,
Sam.
 
Ze hebben mij een keer gezegd dat als het kindje een beetje rot ligt dat je het met de hand iets kunt verplaatsen.
Hoe precies weet ik niet.
Volgens mij kan dat als je je hand zachtjes op je buik legt en probeert dat het kindje je hand naar boven volgt..
Of het helpt...??

succes
groetjes Petra 24 wkn/4dgn
 
Wel vreemd dat iemand die werkelijk waar op iedere vraag een antwoord weet, een vraag stelt en die afsluit met HELLUP! Zoals de vorige ook al schreef: Je bent echt een kei in het overdrijven!
 
Terug
Bovenaan