Au, mijn blaas!!

Hoezo nou overdrijven? Als ze nou pijn heeft, dan wil je daar toch vanaf? Ik heb wel mensen om minder zien klagen hoor, hier. Jullie bijvoorbeeld, omdat 1 forumbezoeker je niet aanstaat. Krijg toch wat.
Ik weet er eerlijk gezegd ook niks op Loentje, maar zit met hetzelfde probleem, dus als je nog een oplossing vindt hoor ik het graag. Ik schrik ook een beetje van hoeveel pijn het nu al doet, ben nu 25 weken ver. Dat wordt nog leuk straks...
 
arme loentje (en ik ben niet gemeen)
vind t rot voor je maar weet helaas geen antwoord op je vraagje
en jullie anoniemen wat hebben jullie in godsnaam tegen haar?????? omdat ze biologie studeert??? zijn jullie daarom jaloers???? omdat jullie iq vast een heeeel erg stuk kleiner of lager zal zijn ??
als julie anoniemen jullie je zo rot irriteren op t feit dat loentje vaak eerder een antwoord heeft voor n vraag die gesteld word dan jullie waarom ga je dan niet punnike ofzo denk je ook aan je eigen bloerdruk
 
Hallo Loentje,

Ik zou ook niet weten wat je er aan kunt doen, maar ik hoop voor je dat die kleine snel zal draaien! Dat scheelt echt een hoop!
Ik weet niet of er iets is om die kleine te verleiden te draaien, maar houdt eens een paar dagen achter elkaar af en toe een muziekje tegen de bovenkant van je baarmoeder... wie weet draait die kleine er naar toe?! Nooit geprobeerd is altijd mis!

Succes
 
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties, ik ga alles uitproberen en ik laat het nog weten als er iets nuttigs tussenzat. Gisteravond dacht ik heel eventjes dat het voorbij was, maar vanochtend voelde ik meteen dat de baby weer teruggedraaid zat... beuh. Hij heeft het daar naar z'n zin, zeker...
 
Terug
Bovenaan