auditie doen

Die fanclub lijkt me zowieso een goed idee!
Maar ik weet nog niks.
"Don't call us, we call you ... "
Met een paar dagen zou ik gebeld worden.
Ik was dus weer vet-zenuwlappig, maar goed, ik hoop maar dat ze erdoorheen hebben kunnen luisteren. Het was wel supergaaf om een dagje mee te draaien. Niet normaal zeg, die kunnen stuk voor stuk geweldig zingen! En daar sta je dan tussen. Echt gaaf.
Maar goed, nog even afwachten dus.
Bedankt voor jullie medeleven!
Nelleke

Wow, spannend zeg!
Je klinkt erg enthousiast. Ik hoop voor je dat je er door heen bent.
Wat ik van je gehoord heb, vond ik fantastisch. Nu maar hopen dat het ook past in hun koor.

Nog even succes met de zenuwen!

Groetjes,
Geeske.

nog even spannend voor je dus! Dat koor doet toch ook echt voor feesten en partijen naam komt me zo bekent voor namelijk Van toen ik op zoek was naar een koor voor onze bruiloft en deze waren dacht ik heel goed maar best duur

Nou, inderdaad, een uurtje geleden belde hij op hoor.
Het had zo lang geduurd omdat ik een 'speciaal geval' was.
M'n stem was goed en ik had voldoende bereik enzo, alleen ze twijfelen of de stijl bij me past. Dus of ik nog een keer wil komen.
Aan de ene kant denk ik "zak erin" maar aan de andere kant wil ik ook niet een kans om er bij te komen laten schieten.
Van de 7 auditie-kandidaten afgelopen zaterdag zijn er 2 door, 1 tijfelgeval (ik dus) en 4 afgewezen.
Dus eigenlijk weet ik nu net zo veel als vorige week voordat ik erheen ging .
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

Ik zou ook zeker voor die "tweede ronde" gaan hoor. Waarschijnlijk ben je dan véél meer op je gemak en zing je helemaal de sterren van de hemel.

Heel veel succes en we duimen vrolijk verder!!!

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan