Augustus 2020 ❤️?

<p>Hey meiden,</p><p>vandaag 3 zwangerschaptesten gedaan en kan er niet omheen, ben gewoon zwanger!! ? was nu 14 maanden van de pil en dit was de 3e ronde letrozol 2,5mg en het is gewoon gelukt! Nog wel heel gek en heel spannend allemaal maar ik dacht ik maak toch een onderwerp aan ☺️</p><p>Volgens eigen berekening 04 augustus uitgerekend, echo afspraak staat op 17-12 spannend!! ??</p>

Gefeliciteerd?? Woehoe sluit me graag aan!!mega veel testen gehad afgelopen week!! Maar ik ben overtuigt haha! Zwanger van ons 2e kindje eigen berekening is 1 augustus. Echo 11-12 

MamVanE: super dat je nu overtuigd bent!! ☺️
Bij mij heeft het wel iets langer geduurd voor ik eindelijk zwanger ben en vind het zo onwerkelijk dat er nu een klein mensje in me buik groeit ? ben zo blij en voelt echt als een wonder nu al

Gefeliciteerd dames!
Ik ben zwanger geworden doormiddel van IUI van ons eerste kindje en zo zijn we het traject weer gestart. gister en vandaag getest voor ons 2e kindje en ja hoor een rose lijntje. Morgen mocht ik officieel testen. Maar het kan bijna niet anders dat het morgen ook nog een positieve test is.  Zou zo bijzonder zijn ons zoontje is van 8-8-18 en dit kindje zou uitgerekend zijn op 7-8-20. Ik moet nog bellen voor een echo afspraak maar dat zal pas rond 8 weken zijn ?

Terug
Bovenaan