Augustus 2020 ❤️?

Wat leuk allemaal!
Ik ben ook zwanger, had afgelopen zaterdag een positieve test. Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 augustus uitgerekend. Mijn eerste echo is op 20 december. Heb afgelopen zomer een miskraam gehad, dus hoop heel erg op een kloppend hartje bij de eerste echo.

Gefeliciteerd allemaal!!
o Kramster wat heftig, krijg je nu dan niet eerder een echo? Ik lees dat vaker terug dat ze dan eerder mogen komen. ☺️

[quote quote=10269387]Wat leuk allemaal! Ik ben ook zwanger, had afgelopen zaterdag een positieve test. Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 augustus uitgerekend. Mijn eerste echo is op 20 december. Heb afgelopen zomer een miskraam gehad, dus hoop heel erg op een kloppend hartje bij de eerste echo.[/quote]

ooh heftig zeg!! Ik hoop het voor je! 

Misschien een beetje een domme vraag maar hoe weten jullie dat je op bijvoorbeeld 8 augustus uitgerekend bent? Want je telt toch vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie 9 maanden verder? Dan zou dat zijn vanaf 8 augustus 2020 teruggeteld 8 november geweest moeten zijn. Maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen zit je dan toch pas op 4 dec NOD? 

Vraag me af of ik dan verkeerd denk of tel ? Of dat jullie gewoon een vroege test hebben gedaan. 

Bedankt voor het antwoord alvast en in elk geval heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! 

Ik heb normaal een cyclus van 35 dagen, soms meer of minder, en mijn laatste ongesteldheid was op 27 oktober. De rekentools op internet zeggen met die gegevens 8 augustus. Dus vandaar ? Maar kan uiteindelijk zomaar een paar dagen bijgesteld worden. Met 12 weken weet je de precieze uitgerekende datum pas.

NewmomL: dan had je nu een kortere cyclus neem ik aan anders ben je nog niet overtijd en een knaltest lijkt dan helemaal niet mogelijk toch ? 
welkomkleintje: ja klopt, het heeft even geduurd maar is toch echt gelukt ? klein wondertje!
ik heb bij de Zwangerschap + app mijn start van deze maand ingevuld dan geeft die een schatting maar je weet natuurlijk niet wanneer de innesteling dan precies was enzo dus de precieze datum komt dan nog ☺️

Terug
Bovenaan