Augustus 2021 ❤️??

<p>Hallo allemaal,</p><p>Afgelopen weekend weer een positieve zwangerschapstest in onze handen. <br />Enorm blij mee maar echt blij durven we nog niet te zijn na 2 eerdere miskramen. <br /><br />Maandag toch maar direct de verloskundige gebeld en mogen 21 oktober al een echo laten maken ivm de vorige miskramen. <br /><br /></p><p>Heeft er iemand behoefte aan een whatsapp groepje? Vind ik zelf iets fijner werken als dit forum en kletst wat makkelijker. <br /><br /></p><p>Veel liefs! </p>

hey oh wat leeuk! gefeliciteerd met je zwangerschap ??

ik had maandag een positieve test in mijn handen ? ik mag 23 december voor mijn eerste echo zo spannend dit word mijn eerste kindje ??

groetjes 

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben inmiddels 5 weken zwanger en volgens eigen berekeningen 3 augustus uitgerekend. Dit word ons tweede kindje. Wel hebben al een zoontje die eind januari 2 word . We vinden het allemaal super spannend! Veel geluk allemaal ! 

Hooii!
Allereerst gefeliciteerd,❤ wij hebben 24 november een positieve test gekregen ? ik mag 14 december met 7+1 weken naar de gyneacoloog voor de eerste echo. Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad waardoor ik erg onzeker ben.
Een app groepje lijkt mij leuk!
?

Hey Bobbi Oh leuk ook gefeliciteeerd!

Mijn berekeningen zijn dat ik rond 10 augustus uitgerekend ben ??

het is zeker spannend kan het nog steeds niet geloven haha ! 

een groepsapp lijkt mij ook leuk ! 

Hallo allemaal! Allemaal proficiat!!!
Hier ook positieve test sinds vrijdag.

Afgelopen jaar 3 miskramen gehad dus heel voorzichtig met blij zijn al moet ik zeggen dat ik nu wel echt een zwanger gevoel heb door allerlei vroege zwangerschapskwaaltjes ?
Wij mogen 23 dec voor echo
8 aug 2021 is nu de uitgerekende datum.

Een app groep lijkt me gezellig ?

[quote quote=10379456]Ik mag trouwens ook 23 dec voor mijn eerste echo![/quote]

ooh spannend ik kan niet wachten haha ! 

Heb jij ook zo van die steken en opgeblaast gevoel in je onderbuik ? 

Terug
Bovenaan