Augustus 2021 ❤️??

Wat een leuke reacties al allemaal! Allemaal gefeliciteerd met de positieve test, voor ons is het ook het eerste kindje. Ik heb even een e-mail adres aangemaakt, als jullie daar je nummer naar toe sturen wil ik wel een app groep aanmaken :)  augustusbaby21@gmail.com  

[quote quote=10379464]Hallo allemaal! Allemaal proficiat!!! Hier ook positieve test sinds vrijdag. Afgelopen jaar 3 miskramen gehad dus heel voorzichtig met blij zijn al moet ik zeggen dat ik nu wel echt een zwanger gevoel heb door allerlei vroege zwangerschapskwaaltjes ? Wij mogen 23 dec voor echo8 aug 2021 is nu de uitgerekende datum. Een app groep lijkt me gezellig ?[/quote]
Hey dankjewel! voor jou ook gefeliciteerd ??Nu hopen dat alles goed blijf gaan met iedereen dan hebben we er weer een hoop baby's bij volgend jaar ??

Haha dat is een leuke datum dan ben ik jarig ? ik ben zelf uitgerekend op 10 a 9 augustus dus dat word spannend! Ik voel nou vooral krampen in mijn onderbuik en een opgeblaas gevoel 
groetjes 

@Charissss ik had in het begin wat steekjes 3! Krampjes. Nu vooral gevoelige borsten, een beetje een weeïg gevoel, en de moeheid slaat nu toe. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend. Het liefst ga ik nu in een winterslaap en kom er de 23e pas weer uit haha . Ook merk ik dat het met mijn eigenwijze, ondernemende dreumes soms best pittig vind . 

@chariss hopelijk je verjaardag vieren op bed met een pas geboren baby in je armen! ?

Mijn dochter is op 6 augustus geboren. Die wordt volgend jaar al 12. Heb ook nog een zoon van 18.
Nieuwe relatie en mijn vriend heeft zelf geen kinderen. Inmiddels wel een grote wens geworden

Ik heb een heel erg opgeblazen gevoel in mn buik, maagzuur, heel moe, zere botsten en lage rugpijn

[quote quote=10379499]@Charissss ik had in het begin wat steekjes 3! Krampjes. Nu vooral gevoelige borsten, een beetje een weeïg gevoel, en de moeheid slaat nu toe. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend. Het liefst ga ik nu in een winterslaap en kom er de 23e pas weer uit haha . Ook merk ik dat het met mijn eigenwijze, ondernemende dreumes soms best pittig vind . [/quote]Respect hoor met een kleintje om je heen!

Wat een leuke reacties al allemaal! Allemaal gefeliciteerd met de positieve test, voor ons is het ook het eerste kindje.
Ik heb even een e-mail adres aangemaakt, als jullie daar je nummer naar toe sturen wil ik wel een app groep aanmaken ? 
augustusbaby21@gmail.com

[quote quote=10379493]Wat een leuke reacties al allemaal! Allemaal gefeliciteerd met de positieve test, voor ons is het ook het eerste kindje. Ik heb even een e-mail adres aangemaakt, als jullie daar je nummer naar toe sturen wil ik wel een app groep aanmaken ? augustusbaby2021@gmail.com[/quote]
Hey heb je toevallige mijn mail binnen gekregen ? 

Terug
Bovenaan