Augustus banners!

Ik moet nog 11 daagjes wachten, we hebben de afgelopen dágen goed ons best gedaan. Het lijkt er wel op dat ik weer een regelmatige cyclus heb van keurig 28 dagen..

Zijn er meiden die al meer weten?

Groetjes Kim

Hier begint het nu ook wel spannend te worden! Volgende week donderdag mijn NOD!
Gisteren zou mijn innesteling zijn (als ik zwanger ban dan). ik verloor een heel klein beetje rood-bruin bloed.
verder ongi klachten en een opgeblazen gevoel. Een temp van 37.4! En er komt melk uit mijn borsten!

maar goed er zit niets anders op dan afwcahten! We will see!

Allemaal veel succes!
Roos

Hier wat vage klachten, maar ja, dat was vorige maand ook, maar dan anders. Dat wordt even de NOD op de 20e aug. afwachten.

Hoi Dames,

Wie zit er ook vandaag in spanning?

Nou ik in ieder geval wel want ik moet 16 Augustus ongesteld worden dus vandaag maar we hopen dat de  duivels uit blijven. Het is  wel begin van deze week met vlagen geweest dat ik mij ongesteld voelde. We wachten het gewoon af meer kunnen we niet doen.

Allemaal de groetjes van Brenda.  Spannend.

Hoi Brenda,
En weet je al iets meer? Ik zal voor je .
liefs,
          sterretje

Hoi Sterretje,

De  duivels zijn nog steeds niet geariveert van mij mogen ze nu weg blijven tot na de negen maanden. Het is gewoon afwachten meer kan ik niet doen want de natuur moet het toch voor ons regelen. Ben net 1 dag overtijd. Moest 16 Augustus ongesteld worden dus wie weet.

Hoe gaat het verder met jouw?

Nou dames de groetjes allemaal en ik duim ook voor jullie
Brenda.

Hoi Brenda,
En al een idee wanneer je gaat testen? spannend
Ik had wat vage klachten die leken op een innestelingsbloeding. ik wacht even mijn nod op de 20e af. Ik wil geen valse hoop kweken, maar onbewust blijf je er wel mee bezig.
Hou je me op de hoogte?

Ook succes voor de andere dames deze ronde!!!!

liefs,
            sterretje

Hoi Sterretje,

Nou ik zit nog steeds in spanning. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gehaald bij kruitvat. Wij gaan morgen ochtend testen als de  duivels er nog steeds niet zijn.
Voor de rest moet ik nu heel vaak plassen en heb steeds kokneigingen om te gaan spoegen maar ik hou het wel nog binnen. Heb last van mij banden ook. Dit is mij derde ronde dus we wachten het nog even af de spanning steigt hoor nu.

Maar sterretje ik hou je op de hoogte hoor.

Nou ben heel erg benieuwd voor jouw ook hoor. In wat voor ronde ben jij bezig en heb je al een kindje? Wij hebben al een zoontje van 11 maanden.

Groetjes van Brenda.

Terug
Bovenaan