Augustus of September baby?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik weet ook net dat ik zwanger ben van de tweede.
Ben ook eind augustus,begin september uitgerekend, nu maar hopen dat alles goed gaat.
Groetjes Mariska

Hoi

Ik ben nu net 5 weken zwanger. Dus ons kindje wordt als het goed is rond 12 september geboren. Het is wel spannend allenmaal het is onze eerste zwangerschap.
Je lijf het veranderd allemaal, maar het is ook heel leuk nu nog lekker samen genieten

groetjes

quote: leo26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2006 18:21:57'));

Hoi

Ik ben nu net 5 weken zwanger. Dus ons kindje wordt als het goed is rond 12 september geboren. Het is wel spannend allenmaal het is onze eerste zwangerschap.
Je lijf het veranderd allemaal, maar het is ook heel leuk nu nog lekker samen genieten

groetjes

Hoi Leo26, ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben, ik schat zelf 5 weken maar het zou ook al een weekje verder kunnen zijn.Ik zou als ik jullie was ook echt gaan genieten met z`n 2en, want dat heb je wel nodig,over een tijdje ben je bezig met de kinderkamer en de verdere spulletjes die je nog wilt aanschaffen voor de kleine
Misschien krijgen jullie er wel 2!
Groetjes Mariska

Hallo,
Het is leuk om te lezen dat er iemand is die precies op dezelfde datum is uitgerekend. Wij zijn al ruim 2 jaar bezig en afgelopen dinsdag heb ik de test gedaan. Ik ben dus ook op 12 september uitgerekend. Erg spannende tijd allemaal, want het is ook ons eerste kindje en alle gevoelens en veranderingen zijn dus nieuw.
Groetjes Jeanette

Hoi Jeanette, ik weet nu ook wanneer ik precies uitgeteld ben, namelijk 9 september, hoop alleen wel dat hij of zij iets eerder of later komt,   mijn schoonmoeder is namelijk ook 9 september jarig, zou het niet leuk vinden om alweer op een verjaardag een bevalling te krijgen.
Mijn eerste kind is op een verjaardag van mijn tante geboren, hoop dat het nu anders gaat. Mijn eerste is met een keizersnede geboren, als de tweede ook met een keizersnede zou moeten komen mag ik het misschien zelf bepalen wanneer het komt.
Nu genoeg over mij, nu over jou, heb je al een afspraak voor een echo?
Voel je je verders goed? In dit stadium voel je nog niet veel.Rond de 8 weken krijg je gevoelige borsten.
Hoop op een reactie van jou, groetjes Mariska

Hallo Mariska,
Ik heb op 27 januari een afspraak voor een inwendige echo in het ziekenhuis omdat ik natuurlijk in de medische molen zit. Is ook wel een prettig idee, want op deze manier word je goed in de gaten gehouden. Ik vind de afspraak alleen wel beetje laat, want je ziet veel verhalen dat men al vrij snel een afspraak hebben voor een echo. Heb jij al een afspraak of misschien al gehad en wat is precies de bedoeling van die echo?
Ik voel me verder prima. Ik heb alleen wel zo rond etenstijd wat last van mijn rug. Ik loop veel op een dag en ben altijd druk in de weer. Normaal heb ik nooit last van mijn rug, maar nu dus wel. Verder heb ik wel gevoelige tepels (vooral als ik het koud heb hihi!). Verder heb ik nog geen kwaaltjes en hoop dat dat ook zo zal blijven. We zijn trouwens vandaag wezen kijken naar babyspulletjes. Gewoon wat oriënteren. We hebben wel veel spulletjes in de aanbieding gezien waaronder een hele sportieve combi kinderwagen met maxi cosi. Je kan gewoon de spullen bestellen en mocht de zwangerschap mis gaan, dan zit je nergens aan vast en je hoeft ook niet eens vooruit te betalen. Straks moet je alles misschien duur gaan kopen, dus we denken eraan om deze toch maar vast te bestellen. Gaat het verder ook goed met jou? Het is leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden.
Groetjes Jeanette

Hoi Leo,
Heb je ook al een echo gehad? Ik moet op 27 januari voor de eerste inwendige echo in het ziekenhuis. Je lijf verandert inderdaad wel, al heb ik er nog weinig last van. Een paar kwaaltjes heb ik wel, maar verder voel ik me prima.
Het is leuk om af en toe ook eens wat van je te horen hoe het gaat!
Groetjes Jeanette

Hoi Jeanette, ik heb een afspraak op 8 feb. dan ben ik 9 weken en 3 dagen zwanger, ze doen dit bewust laat omdat er dan meer te zien is.Bij de eerste had ik ook met 9 weken een echo, je ziet dan een heel klein mensje, althans het begint er op te lijken, ze kunnen je dan ook heel goed je hartslag laten zien.Je hebt wel eens dat je denkt dat je zwanger bent en je doet dan een echo en ze zien dan alleen maar een windei en geen vruchtje, en als je iets later de echo doet kunnen ze iets meer zien. Een tip , voordat je die echo krijgt moet je een uur van tevoren niet naar de wc gaan, je baarmoeder komt dan beter te liggen en hebben ze beter zicht op het kindje.Dat van die babyspullen dat wist ik , heb dat toen ook zo geregeld met de winkel waar ik alles een beetje kocht, maar ga eerst even rondkijken voordat je wat aanschaft, zeker met een kinderwagen.
In de zomrerperiodes komen er altijd nieuwe modellen uit.
Heb je eventueel interesse in om met mij 1 op 1 te gaan chatten?
Kunnen we ervaringen uitwisselen. Verders voel ik mij ook goed, houden zo dacht ik.
Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan