Augustus of September baby?

Hoi Jeanette
Een inwendige echo stelt niet zoveel voor, ze kunnen hem of haar beter in beeld krijgen omdat de baarmoeder nog zo klein is, als je op een later tijdstip een echo maakt doen ze hem wel via de buik.
Groetjes Mariska

Hallo,
Leuk om te horen dat jullie net zo ver zijn als wij/ik... Vorige week werd bevestigd wat ik al vermoedde, ik ben zwanger. Constinatie all around, want ben nog niet zo lang samen met mijn vriend en dat geeft gelijk een zwaarte aan je zwangerschap. Abortus is voor ons beide geen optie, en we kijken nu echt uit naar het kindje. Aangezien we redelijk ver van elkaar wonen (2 uur rijden) en dat nu redelijk oplossen door ons werk in te plannen bij elkaar in de buurt, moet dat binnenkort tcoh veranderen... Als het goed berekend is ben ik rond de 9e september uitgerekend. Ik mag 1 feb naar de Gyno, want ook ik zat in de molen..... Ben benieuwd

hoi..leuk leuk..ik ben als  het goed is 5 weken en 3 dagen zwanger..(zie mijn vraag vandaag 14 jan).leuk dat er hier zoveel meiden rondt dezelfde week lopen. X piewie.

hallo allemaal,

ik heet yvonne en ben op 15 september uitgeteld van de tweede. ik vind het allemaal weer erg spannend en hopelijk kunnnen we hier ervaringen uitdelen. ik zelf heb last van pijnlijke borsten en een gevoel dat ik vaak moet plassen. ook een zeurdeig gevoel in de buik maar dat schijnt allemaal normaal te wezen. zijn jullie al bij de huisarts geweest of heb je zlef een test gedaan. ik heb zelf een test gedaan en ga van de week nog ff langs de huisarts voor een bevestiging en dan weer bellen met de verloskundige. nou allemaal veel succes met alles en hopelijk tot gauw,

groetjes van yvonne.
(moeder van max 27 maanden oud)

Hoi Mariska,
Hier gaat alles goed. Ik voel me prima en heb nog steeds geen klachten. Soms denk je wel eens: Zit het er nog wel??? Afgelopen dagen hebben we het aan ouders verteld en aan mijn broers. Mijn vriend zijn broer weet het nog niet, maar dat komt natuurlijk ook nog. Ze reageerden allemaal erg positief. Een paar hadden al een beetje een vermoeden omdat ik bepaalde opmerkingen maakte aan de telefoon. Mijn moeder had helemaal niets in de gaten. We hadden een mail naar mijn jongste broer gestuurd of ze zin hadden om vandaag ook een bakkie bij mijn moeder te komen drinken (mijn moeder is gescheiden) om lekker effe bij te kletsen. Dat heeft hun kennelijk al wat doen vermoeden hihi! Kortom het was erg leuk. Waarschijnlijk vertel ik het dinsdag aan 2 collega's van de administratie waar ik mee samenwerk, omdat ze natuurlijk op de hoogte zijn van mijn medisch verleden en omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moest en zodoende van het werk moest verzuimen. Wij zitten nooit op de chat, dus zal dat niet lukken. We kunnen eventueel wel mailen, maar ik denk dat het op dit forum een beetje op hetzelfde neerkomt. Alleen kan dan niemand het lezen. Als je dat prettig vindt, moet je het maar even zeggen. Dan geef ik mijn mailadres door.
Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Houd me op de hoogte.
Groetjes Jeanette

quote: Net1970 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2006 20:11:34'));
Hoi Jeanette, ik heb ook af en toe het idee dat ik niet eens zwanger ben, omdat je niet echt iets merkt, Ben blij dat jouw familie het leuk vond dat jij (jullie) zwanger zijn.Toen ik bij de eerste het vertelde aan mijn ouders waren we met z`n allen aan het janken, omdat we toen al anderhalfjaar bezig waren, en toen we het mijn schoonouders vertelden ging mijn schoonmoeder gewoon door met de was doen, alsof er niets was, daar heb ik mij heel kwaad om gevoeld.
Heb het haar later ook wel verteld, en ze gaf ook wel toe dat ze raar had gereageerd, het was haar niet echt door gedrongen omdat haar dochter ook net was bevallen van een klein meisje, tussen mijn zoon en haar dochter zit precies 9 maanden tussen.Ik heb het nu nog aan niemand verteld, ik heb namelijk een t-shirtje besteld met de tekst   "ik word grote broer" en als ik dan 8 feb. een echo heb gehad, wil ik dat t-shirtje mijn kleine mannetje aan doen en dan naar mijn ouders en schoonouders gaan. Dan ben ik ook 9 weken zwanger en hoop ik dat ik de kritieke tijd voorbij ben, een kennis vertelde laatst dat ze zwanger was al 2 maanden, en later toch een miskraam kreeg, ben dus een beetje voorzichtiger geworden.Ik wil best met jou emailen als je dat wilt. Ik hoor of zie het dan nog wel.
Groetjes Mariska

Hoi Mariska,
Hier gaat alles goed. Ik voel me prima en heb nog steeds geen klachten. Soms denk je wel eens: Zit het er nog wel??? Afgelopen dagen hebben we het aan ouders verteld en aan mijn broers. Mijn vriend zijn broer weet het nog niet, maar dat komt natuurlijk ook nog. Ze reageerden allemaal erg positief. Een paar hadden al een beetje een vermoeden omdat ik bepaalde opmerkingen maakte aan de telefoon. Mijn moeder had helemaal niets in de gaten. We hadden een mail naar mijn jongste broer gestuurd of ze zin hadden om vandaag ook een bakkie bij mijn moeder te komen drinken (mijn moeder is gescheiden) om lekker effe bij te kletsen. Dat heeft hun kennelijk al wat doen vermoeden hihi! Kortom het was erg leuk. Waarschijnlijk vertel ik het dinsdag aan 2 collega's van de administratie waar ik mee samenwerk, omdat ze natuurlijk op de hoogte zijn van mijn medisch verleden en omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moest en zodoende van het werk moest verzuimen. Wij zitten nooit op de chat, dus zal dat niet lukken. We kunnen eventueel wel mailen, maar ik denk dat het op dit forum een beetje op hetzelfde neerkomt. Alleen kan dan niemand het lezen. Als je dat prettig vindt, moet je het maar even zeggen. Dan geef ik mijn mailadres door.
Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Houd me op de hoogte.
Groetjes Jeanette

Hoi Jeanette, ik heb verders ook niet echt die drang om de hele tijd te moeten plassen, heb jij dat ook?
Heb ook weinig last van vermoeidheid, jij?
Ben jij s`morgens misselijk? Ik niet, ik heb nog echt niet de kwaaltjes die ik bij de eerste zwangerschap had, hoop maar dat het goed gaat.
Ik heb 6 feb. nog een verjaardag van de kleine van mijn schoonzus, zij word dan nu 3 , en ik hoop dat ik dan niet de door de mand val, normaal drink ik wel een biertje mee of wijn, en nu drink ik dan niet, valt wel op als ik de hele tijd zeg dat ik hoofdpijn heb, heb die smoes ook al gebruikt met nieuwjaar.Moet nog helaas 3 weken wachten dat ik een echo krijg, hoop dat het hartje klopt.
Verders even geen nieuws meer te vertellen, dus ga ik nu naar bed.
Groetjes Mariska

quote: cassiere reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2006 12:03:02'));

Hoi Yvonne, ik ben ook zwanger van de tweede, die van mij is 26 maanden oud, geweldig ventje.
Heb eigenlijk niet echt zwangerschapskwaaltjes, aan de ene kant wel blij mee, maar ik maak me dan toch wel weer ongerust omdat ik ze niet heb. Heb zelf een test gedaan op oudjaarsdag en was meteen positief heb s`avonds ook al meteen geen alcohol gedronken. Bij de huisarts betaal je ook extra voor de test, en dan moet je wel ochtendurine meenemen. Heb de verloskundige al gebeld, mag 8 feb. een echo laten maken, zal wel een inwendige worden omdat het nog zo pril is. Verders hoop ik dat het bij jullie ook allemaal op rolletjes gaat lopen, en nu maar hopen dat het te combineren valt met de eerste kindjes, hoop dat ze niet al te druk gaan doen   als we op het laatst lopen, maarja dat duurt nog een hele tijd.
Het ga je goed.
Groetjes Mariska

hallo allemaal,

ik heet yvonne en ben op 15 september uitgeteld van de tweede. ik vind het allemaal weer erg spannend en hopelijk kunnnen we hier ervaringen uitdelen. ik zelf heb last van pijnlijke borsten en een gevoel dat ik vaak moet plassen. ook een zeurdeig gevoel in de buik maar dat schijnt allemaal normaal te wezen. zijn jullie al bij de huisarts geweest of heb je zlef een test gedaan. ik heb zelf een test gedaan en ga van de week nog ff langs de huisarts voor een bevestiging en dan weer bellen met de verloskundige. nou allemaal veel succes met alles en hopelijk tot gauw,

groetjes van yvonne.
(moeder van max 27 maanden oud)

Terug
Bovenaan