quote: Net1970 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-01-2006 20:11:34&apos

);
Hoi Jeanette, ik heb ook af en toe het idee dat ik niet eens zwanger ben, omdat je niet echt iets merkt, Ben blij dat jouw familie het leuk vond dat jij (jullie) zwanger zijn.Toen ik bij de eerste het vertelde aan mijn ouders waren we met z`n allen aan het janken, omdat we toen al anderhalfjaar bezig waren, en toen we het mijn schoonouders vertelden ging mijn schoonmoeder gewoon door met de was doen, alsof er niets was, daar heb ik mij heel kwaad om gevoeld.
Heb het haar later ook wel verteld, en ze gaf ook wel toe dat ze raar had gereageerd, het was haar niet echt door gedrongen omdat haar dochter ook net was bevallen van een klein meisje, tussen mijn zoon en haar dochter zit precies 9 maanden tussen.Ik heb het nu nog aan niemand verteld, ik heb namelijk een t-shirtje besteld met de tekst "ik word grote broer" en als ik dan 8 feb. een echo heb gehad, wil ik dat t-shirtje mijn kleine mannetje aan doen en dan naar mijn ouders en schoonouders gaan. Dan ben ik ook 9 weken zwanger en hoop ik dat ik de kritieke tijd voorbij ben, een kennis vertelde laatst dat ze zwanger was al 2 maanden, en later toch een miskraam kreeg, ben dus een beetje voorzichtiger geworden.Ik wil best met jou emailen als je dat wilt. Ik hoor of zie het dan nog wel.
Groetjes Mariska
Hoi Mariska,
Hier gaat alles goed. Ik voel me prima en heb nog steeds geen klachten. Soms denk je wel eens: Zit het er nog wel??? Afgelopen dagen hebben we het aan ouders verteld en aan mijn broers. Mijn vriend zijn broer weet het nog niet, maar dat komt natuurlijk ook nog. Ze reageerden allemaal erg positief. Een paar hadden al een beetje een vermoeden omdat ik bepaalde opmerkingen maakte aan de telefoon. Mijn moeder had helemaal niets in de gaten. We hadden een mail naar mijn jongste broer gestuurd of ze zin hadden om vandaag ook een bakkie bij mijn moeder te komen drinken (mijn moeder is gescheiden) om lekker effe bij te kletsen. Dat heeft hun kennelijk al wat doen vermoeden hihi! Kortom het was erg leuk. Waarschijnlijk vertel ik het dinsdag aan 2 collega's van de administratie waar ik mee samenwerk, omdat ze natuurlijk op de hoogte zijn van mijn medisch verleden en omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moest en zodoende van het werk moest verzuimen. Wij zitten nooit op de chat, dus zal dat niet lukken. We kunnen eventueel wel mailen, maar ik denk dat het op dit forum een beetje op hetzelfde neerkomt. Alleen kan dan niemand het lezen. Als je dat prettig vindt, moet je het maar even zeggen. Dan geef ik mijn mailadres door.
Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Houd me op de hoogte.
Groetjes Jeanette