Augustus stoppers

Ik ben 21 nu,en wij gaan dus voor de eerste, 1e ronde. September heb ik gebruikt om te ontpillen, al heb ik het idee dat ik dat nog steeds aan het doen ben (steeds misselijk).

De babykamer is nu zo goed als af (zonder meubels e.d. natuurlijk)...Heb er echt hartstikke veel zin in!! mijn man wil hem nu al aan iedereen laten zien, maar ik wil juist geen vasle verwachtingen scheppen, misschien duurt het nog wel een paar maanden voordat ik een positieve test in handen heb.

Wat is NOD?? De dag dat je kunt testen of je positief bent?? Als mijn cyclus net als vorige maand 24 dagen is, kan ik over 9 dagen testen (als ik al niet eerder ongesteld wordt, wie weet?). In welke fase zit jij nu?

Gr. Iesy

Hoi Lesy en Anita,

Ik ben 26 jaar, mijn man 29. Zijn nu bezig voor de 1ste in de 1ste ronde. Ben in augustus al gestopt, maar wilde eerst een maand ontpillen en afwachten hoelang mijn cyclus is. Morgen heb ik mijn NOD.  Liever niet natuurlijk, maar denk hem wel te voelen.(was al zo nieuwsgierig dat ik  al 2 testen heb gedaan, allebei negatief. Maar nu heb ik wel weer rust in mijn lijf. Ben nu niet meer zo bezig met wat voel ik allemaal)  
Ik heb 11jaar lang stediril 30 geslikt.

Thuis waren wij ook met 3en. Mijn broers hadden samen de grootste kamer, en ik de kleinste. Ze hadden geen stapelbed, kamer was best groot. Wij zouden graag 2 kinderen willen. Maar ja dat heb je niet voor het zeggen.

Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak.
Spannend Anita, laat je snel weten of het  of  is geworden?

NOD is de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar waar je natuurlijk niet op zit te wachten.

Ow dankjewel...tja al die afkortingen haha. Nou ik weet het eigenlijk helemaal niet, dus ik wacht maar gewoon weer af. Ik weet hoe opgewonden je je kunt voelen, ik heb soms ook echt zin om een test te doen, maar als er iets zou zitten is dit natuurlijk nog niet te zien, je kunt het pas 16 dagen na je eisprong meten geloof ik. En voel ontzettend veel "dingetjes" die ik toen ik nog aan de pil was niet voelde. Misschien de spanning van het zo graag willen? Geestelijk ben ik al helemaal zwanger haha, nu nog lichamelijk.....

Goedemorgen,
Gisteren was mijn NOD, nu nog niet !
Wel misselijk en zere borsten.
Ik durf nog niet te testen, maar zal er vandaag 1 bestellen bij sensitest.
Hebben aanbieding omdat veel mensen een zomerbaby willen , ha ha..
Maar ik denk dat ik wel weet hoe laat het is.
Heb weinig geslapen vannacht erg onrustig.
Het blijft de hele dag door mijn hoofd spoken dat er misschien weer z'n kleintje bijkomt.

Weet je wat raar is.
Deze week zijn mijn oudste dochter heel stellig tegen mij: Mamma jij hebt een baby in de buik, raar he!
Nou nog maar even een paar dagen afwachten tot ik de test in huis heb.
Gr Anita

Hoi, breek even in.
Wat grappig van je dochtertje, ze kon best wel eens gelijk hebben. Ik heb een zoon van 7 en toen ik zwanger was van mijn nu 3 jarige dochtertje heeft hij dat ook gezegd en het was waar.

Goedemiddag meiden!!

Jeetje Anita....wat spannend!! Ik heb al standaard 3 nieuwe testen liggen haha, je weet maar nooit. Kan eigenlijk niet eens wachten tot het zover is. Normaal kijk je niet uit op de dag dat je ongesteld moet worden, maar nu is het natuurlijk een heel andere situatie!! En idd Poeh, soms  voelen kinderen gewoon wat er gaande is, ben erg benieuwd of dit ook bij jou zo het geval is Anita!

Heb even een vraagje: Kun je op wintersport gaan als je zwanger bent?? Mijn man wil graag in januari op wintersport, alleen misschien ben ik dan al zwanger. Wat zouden jullie doen of adviseren??

PS. Zijn er verder helemaal geen vrouwen die ook in augustus gestopt zijn?? Wel jammer hoor.....

XXX   Iesy.

Hoi Lesy,
Ik zou niet gouw zwanger gaan skién, maar dat moet je zelf weten.
Zijn net terug van verjaardag, Daar was mijn nicht ook met een meisje van 5 weken.
Zegt mijn zus: Lief he zo'n kleintje. Ik dacht je moet eens weten.
Kan niet wachten om te testen, maar mijn gevoel zegt dat het zo is.
Ik hou je op de hoogte.
Gr Anita

Terug
Bovenaan