Augustus!!

hoi ik ben gerda
ik ben op 9 aug uitgeteld dit is me 1ste en we zijn super blij want we wachten er al 4 1/2 jaar op. en nu is het raak na de 2de keer iui.
allemaal onwijs spannend 23 dec 1ste echo.
ik ben erg moe en pijnlijke borsten voor de rest heb ik nog nergens last van.
ik dacht kijk eens rond op deze forum

Hoi, ik ben Claudia.
30 jaar en zwanger van onze 2e. Hebben al een dochter van 19mnd.
Volgens onze berekening uitgerekend op 5aug.
Dinsdag intake bij vk. Toch weer spannend allemaal hoor! Kwaaltjes, valt mee. Merk dat ik vaak zin heb in eten. En dan echt dikke frieten met mayo trek. Haha maar geef er niet aan toe hoor! Af en toe mag dat best, maar niet te vaak, moet er straks allemaal weer vanaf!! :)
Daarnaast ook gevoelige borsten en licht gevoelig in mn onderrug. Ook sinds gister een pijn in beide billen??? waar dat vandaan komt? Of komt dat gewoon van de kerstboom opzetten...?
Daarnaast ook meer moe, wanneer het kan ga ik ff liggen! :) Misselijkheid gelukkig niet echt. Hoop dat het netals bij de eerste gaat, helemaal niet ziek geweest toen. We zullen zien....

Hey Gerda en Claudia, welkom!

Ik was bij de eerste vanaf een week of 6 super misselijk, tot een week of 16... Nu heb ik af en toe een vlaag?m, bijvoorbeeld als ik snel mijn thee opdrink, en verder niet. Ook ben ik niet zo moe als toen. Wel had ik die misselijkheid en andere symptomen al voor ik ongesteld moest worden.

Vorige keer duurde het een week voor ik een positieve test had, nu al gelijk. Dus terwijl ik het gevoel had dat ik wist wat me te wachten stond, is alles weer helemaal anders...

Liefs,

T

hey ik ben hennie
ik ben 24 en ben zwanger van de 2de de eerste is nu 6 en halve maand..we hadden niet verwacht dat we al zo snel weer zwanger zouden raken maar het is zo en we zijn er super blij mee...en als het goed is ben ik uitgerekend op 15 aug. morgen bel ik naar de vk of de gyneacoloog.. weet niet of de vk mij moet doorsturen of dat ik gelijk de gyne moet bellen..heb namelijk al 2 jaar last van een te hoge bloeddruk maar gelukkig is alles goed gegaan de vorige keer
voor de rest heb ik nog verder nergens last van een beetje buikpijn af en toe en na het werk moe zijn maarja dat hoort erbij he.. bij de vorige heb ik 8 maanden thuis gezeten vanwege mijn bloeddruk en ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren de hele dag zat ik daar op de wc over te geven en kon niet eens normaal staan ik hoop echt dat het deze keer beter gaat maar dat is afwachten he

groetjes, hennie

hey hey

hier ook een augustus mama
ben 33jr en onverwacht, maar zeker heel blij zwanger van ons 4de kindje
ben als alles goed gaat 15 aug uitgerekend
morgen bellen voor een afspraak bij de VK
ben benieuwd

liefs M

He hallo, ook ik mag me bij deze groep voegen. Ben 32 jaar en zwanger van de 3de. ben erg misselijk, de hele dag... Maar ach... Als dat he ergste is tijdens deze zwangerschap dan mag ik niet klagen, haha... Leuk een aug mama forum.

haii allemaal

ik ben Nynke (22jaar) getrouwd sinds een half jaar.
heel jong al een miskraam gehad, en nu al 2 jaar bezig en eindelijk zwanger ik ben nu 6,5week..
wel last van kwaaltjes en beetje onzeker dat het weer fout kan gaan, maar aan de andere kans super blij dat we pappa en mamma gaan worden..

liefs mammie-to-be

Terug
Bovenaan