A
Anoniem
Guest
Gisteren mijn auto in elkaar gereden!! Ik was met een vriendin en onze oudste kindjes naar een voorstelling van Nijntje geweest in de Schouwburg. Op de terugweg reed mijn vriendin achter mij aan omdat ze de weg niet wist. We moesten stoppen bij een verkeerslicht om linksaf de autoweg op te gaan, maar mijn vriendin kwam langszij rijden. Ze hield in, zodat ik dacht dat ze me voor wilde laten gaan. Ik twijfelde en toen ze naast me reed, keek ik haar aan en "vergat" op tijd te remmen!!! Boem.....tegen een stilstaande taxibus aan. *�*#)$*)#$) Oooo, wat vreselijk. Gelukkig geen letsel!! Het ging ook eigenlijk niet eens zo hard, want ik was natuurlijk aan het afremmen, maar ja, met 30-40 km tegen een stilstaande auto is nog een behoorlijke tik. Ik had natuurlijk geen autopapieren bij!! Politie gebeld, Mark gebeld of hij de auto kon slepen. Gelukkig was één van de politieagenten een goede vriend van mijn ex. Hij heeft nog geprobeerd of de auto aan de kant te rijden was, want we stonden op een druk kruispunt. Helaas startte hij niet meer en moest er een sleepbedrijf aan te pas komen. Merijn is met die vriendin naar huis gereden en uiteindelijk kwam dan het sleepbedrijf....
O, wat baal ik vandaag toch, niet te geloven. Hoe kon ik toch zo stom zijn!! Ze zeggen wel eens dat een ongeluk gebeurt in een fractie van een seconde. Nou, dat is zeker zo. Even niet opletten.....en ja hoor......! Vandaag wordt de auto naar een kennis van mij gebracht, zodat hij kan kijken hoeveel schade er aan is. Ik hoop dat het al met al toch mee zal vallen, want echt veel reserves heb ik niet. Ik wil die auto ook echt niet kwijt. Het is een Renault Megane Scenic. Weliswaar 10 jaar oud, maar ideaal met kinderen en vooral de grote kofferbak krijgt een plus, want ik kan er mijn wandelwagen heel gemakkelijk in kwijt. Volgens Mark zou de schade mee kunnen vallen. De zijspatborden zijn in ieder geval nog intact en de wielkasten ook. De radiateur is nog heel want er lag geen water onder de auto. Dus met een beetje 'geluk' is het alleen de bumper, de motorkap, de koplampen en de grill.
We zullen het zien. Ik ben al lang blij dat we zelf niets hebben.
Groetjes Fonske.
O, wat baal ik vandaag toch, niet te geloven. Hoe kon ik toch zo stom zijn!! Ze zeggen wel eens dat een ongeluk gebeurt in een fractie van een seconde. Nou, dat is zeker zo. Even niet opletten.....en ja hoor......! Vandaag wordt de auto naar een kennis van mij gebracht, zodat hij kan kijken hoeveel schade er aan is. Ik hoop dat het al met al toch mee zal vallen, want echt veel reserves heb ik niet. Ik wil die auto ook echt niet kwijt. Het is een Renault Megane Scenic. Weliswaar 10 jaar oud, maar ideaal met kinderen en vooral de grote kofferbak krijgt een plus, want ik kan er mijn wandelwagen heel gemakkelijk in kwijt. Volgens Mark zou de schade mee kunnen vallen. De zijspatborden zijn in ieder geval nog intact en de wielkasten ook. De radiateur is nog heel want er lag geen water onder de auto. Dus met een beetje 'geluk' is het alleen de bumper, de motorkap, de koplampen en de grill.
We zullen het zien. Ik ben al lang blij dat we zelf niets hebben.
Groetjes Fonske.