Auto in de prak!!

hèhè... zit het eindelijk in de liefde weer een beetje mee... dan dit weer... grrrr.... maar idd, belangrijkste is dat jullie zelf niks hebben, toch?!

Hoi hoi,

Je hebt het zo te pakken zie je wel...maar gelukkig zijn jullie ok.Hoop dat jullie snel over de schrik zijn en dat je weer snel met je auto kunt rijden.

Groetjes Kitty en Tess.

Jeetje, dat lijkt me schrikken, vooral als je er met je kindje inzit.
Maar gelukkig zijn jullie ongedeerd gebleven.
Nu nog bijkomen van de schrik en hopen dat de schade meevalt.

Oei, da's schrikken. Gelukkig zijn jullie allemaal in orde en hopelijk valt de schade nog te overzien.

Groetjes,
Nelly.

Tja, ik ben wel van de schrik bekomen, maar ik heb me vandaag een partij gebaald!

Straks bericht gekregen dat het excl. spuitwerk 1150 euro gaat kosten. Tja, beduidend goedkoper dan in een garage, maar dan nog. Het is veel geld! Hij gaat in ieder geval proberen of die man die het spuitwerk moet doen hem wil matsen, anders komen er nog 350 euries bij!! En eerlijk is eerlijk, voor 1500 euro heb ik geen nieuwe auto, dus veel keus heb ik niet!

Nou ja, het is maar geld, maar ja, ik had er liever wat leukers van gedaan. Het is gewoon erg hard geld, zeker omdat ik me zo'n doos voel!

Nogmaals, gelukkig hebben we zelf geen letsel, en dat is het allerbelangrijkste!!

Groetjes Fonske.

Hey!

Ik ken het hoor! Onze Jap is door de garage-meneer per ongeluk total-loss gereden! Hij kon er helemaal niets aan doen, maar het kleine tikje was genoeg om hem dood te verklaren door de verzekerings-meneer.... Gelukkig wel een mega fgoede prijs ervoor terug gehad, maar wel 1000 bij moeten leggen voor een nieuwe! Ik was net zo blij als jij nu. Zo ontzettend blij dat het een ander was gebeurd en niet mijzelf met zoiets stoms.( Ook alw as het dan onze auto die is doodgereden...)   dat ik er niet net met Thomas in had gezeten... Bah!! Ben blij dat jullie ook niets hebben!

-X- Marieke

ohhh balen! Gaat je vakantiegeld!
Maar goed, blij dat iedereen nog heel is.
Liefs Nelleke

ow, balen maar gelukkig zijn jullie alleen maar geschrokken en
hebben jullie verder niets.

groetjes anke

Terug
Bovenaan