auto rijden

Oh, wat erg om te lezen van het gebruik van de gordel. Meiden, echt wel je gordel gebruiken!!! Gewoon vastmaken, onderste deel onder je buik en bovenste deel tussen je borsten. Zonder is echt niet veilig en als je moet remmen, beschermt de baarmoeder je kindje!
 
hoi
dat van de gordel vastmaken dan dan daarop gaan zitten en de gordel van bovenlangs wel zo laten lopen is een tip die ik jaren geleden in een zwangerschapsblad heb gelezen en heb het sindsdien bij de rest van de zwangerschappen altijd zo gedaan. je wordt toch beschermd door de kruislingse band. maar als de onderste niet in de weg zit en je kan deze goed onder je buik schuiven dan moet je dat vooral doen hoor was maar een "oude"tip.
 
De "oude" tip is achterhaald en NIET veilig genoeg, dus gewoon onder je buik aantrekken en de kruislingse ook normaal. Misschien is een handdoek op je stoel de laatste weken geen overbodige luxe.
 
Hoi

Je kan gewoon tot het einde rijden!
Wel had ik bij de vorige zwangerschap op het einde een matje op de stoel liggen want je vliezen zullen maar breken in de auto :D
Enne gewoon de gordel gebruiken hoor!
 
zolang je achter het stuur past, hi hi hi.
heb de hele zwangerschap door gereden. wel de laatst weken zo'n onderlegger op de stoel gelegt voor het geval de vliezen zouden breken.
 
Ik heb alleen gehoord dat niet niet zelf moet rijden als je weeen hebt (duh !) - verder zijn er geen regels voor volgens mij. Ga op je gevoel af. als je erg moe en suf bent is het slimmer om iemand anders te laten rijden.
 
Terug
Bovenaan