Auto stoel,maat 68,luiers,Melk 2

Hola dames zoals op de titel zeg.moeten jullie aan denken?
hier is Juliaan kleiding maar 62 iets te klein,de luiers maat 2 ook en de melk is tot 6kg nutrilon 1.ook moeten wij informieren over de volgende auto stoel.hebben jullie al in gedachten?
zo ja welke?
hebben jullie kindtjes ook zwette voeten en handtjes?Juliaan wel en veeeellllll.

Hier geen zweethanden of voeten!

Wel ook te groot voor maat 62! En de luiers maat 2 lekken ook regelmatig door!
De autostoel hebben wij nog van de vorige jongens. een maxicosi tobi geloof ik, maar daar gaat ie nog lang niet in omdat de kleine veel veiliger is.

Hey,

Ik dacht dat de melk tot 6 maanden ging hoor...... dus dat zou ik eerst maar ff navragen op het cb.
Idd het klopt dat ze maar aangeven tot 6 kilo haha laat die van mij daar nu ook al boven zitten haha.
Hier is 62 ook al ff te klein en dus heeft meneer maatje 68 en van sommige shirts 74 maar die vallen dan erg klein.
Het autostoeltje daar ga ik na de vakantie voor kijken maar die koop ik via marktplaats.....
Luiers maatje 3 zitten nog goed.........
En ja hier ook wel met name zweethandjes haha gelukkig stinken ze niet hihi.......

hier geen zweethanden of voetjes maar wel al maat 3 en kleding maat 62 . qua autostoel moet hij nog in de maxicosi en voor daarna gebruik ik die van de andere kids

Maatje 62 heeft Joel nu net aan maar sommige grote 56 zitten nog pas.
Ben wel overgegaan op maatje 3 luiers sinds een halve week, moest nieuwe luiers hebben en vermoed dat hij nu rond de 6 kilo zit dus maatje groter gedaan dus.
De voeding nutrilon 1 gaat tot 6 maanden, dus daar gaan we nog even mee door.
Joel past nog prima in de maxi cosi dus hihi dat houden we nog even zo, aangezien zn broer nog in de autostoel zit.

Liefs Marina

Maat 68 wordt hier zelfs al langzaam te klein! De voeding die ik gebruik gaat ook tot 6 maanden. Een autostoeltje heb ik nog niet, hij kan volgens mij nog best een poosje in de maxicosi.
Qua luiers weet ik zo niet welk nummer maat, maar het zijn er van pampers v.a. 7 kilo.

Wat gaat het hard, he?!

auto stoel hoeft nog lang niet.. dat is tot 13 kilo en daar komt ethan nog lang niet aan..

ethan heeft nu 62 maar sommige kleren worden daar al te klein van erg jammer want dat is natuurlijk de meest leuke kleertjes..

en wij gebruiken al heel lang midi 3 (hij heeft flinke billen )

Terug
Bovenaan