Auto stoel,maat 68,luiers,Melk 2

Jorn heeft ook erg veel last van zweet handjes en voetjes. hij zit nu in maatje 62 en pampers 3.

dacht dat een autostoel pas is vanaf een maand of negen net als fietszitje. als ze goed kunnen zitten.

Zweethandjes en voetjes en veel zweet op zijn hoofdje. En het is niet dat het nu zo warm is. Maar als hij zich druk maakt dan is hij helemaal nat. Luiers heb ik nog 1 pak maatje 2. Hij heeft helemaal geen kontje bijna. Maar moet echt over naar 3 nu. Kleertjes heeft hij al een paar weken 68 aan. Heb vorige week wel de riempjes van de maxi-cosi verzet. Autostoeltje hebben we gelijk met de maxi-coxi en wagen gekocht als 1 set. Hebben de maxi-coxi tobi. Maar dat zal nog wel een half jaartje duren. Moet zeggen dat ik de maxi-cosi wel zwaar begin te vinden. Hhahaahahh

Autostoeltje hebben we niet gaat nog wel in de maxi cosi. Auto hebben we ook niet dus geen haast met een autostoeltje.

Luiers maat drie hier. Eigenlijk al een hele poos.
Hij zat nog geen week in de newborn toen al na twee en na ongeveer vier weken al naaf drie. Ze zaten te snel vol met plas, lekte te snel. Drie kan gelukkig nog even.

Hij draagt nu maat 62, maar gaat op naar de 68. Shirtjes beginnen al korter te worden. Gaat echt snel met de kleertjes! Heb gelukkig tot en met mast 74 al genoeg kleertjes in huis. Op wat sokjes en rompers na dan.

ik vind ook dat het met de maatjes snel gaat... alleen past 62 hem gewoon goed. is zelfs nog wel een klein beetje te groot. vooral broeken passen niet. en dan vooral om de middel.. mijn mannetje heeft geen buik.
ook ik ben net als sammammie klaar tot maat 74. op rompertjes en sokjes na. heb vorige week met mijn moeder allemaal winterkleertjes 74 gekocht. (langebroeken en shirts met lange mouwen en een hele mooie gebreide trui van de h/m zo enorm lief!, maar als je die kleertjes ziet denk je echt wow wat groeien ze toch snel!)

mijn mannetje zit nu in maatje 68. van luiers heeft hij maatje 3. dit heeft hij trouwens al denk ik bijna 2 maanden. autostoeltje heb ik van mijn nicht gekregen die hem niet meer gebruikt. ik mijn mannetje krijgt nutrilon nr1 dit kan hij gebruiken tot 6 maanden en hij is nu iets over de 4 maanden heen dus dat kan nog wel even.
maar het groeien gaat inderdaad allemaal erg snel.
moet morgen al weer voor de 3de ronde prikje naar cb. dan weet ik ook weer wat hij weegt en hoe lang meneer is.
ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan