autorit

hallo.

mischien werkt het als je een nieuw speelgoedje voor haar koopt en dat altijd in de auto laat.
dus als ze in de auto moet dan weet ze dat ze daar mee mag spelen.
en iets nieuws trekt mischien wat langer de aandacht en het is zo elke keer weer een beetje nieuw
 
Ik heb de cd van nijntje in de auto liggen. Die vindt ze helemaal geweldig, dus dat helpt altijd wel even.
Slapen doet ze ook niet, alleen als het haar bed-tijd is, maar dat komt meestal niet zo goed uit en dan slaapt ze ook veel te kort.

D'r beer gooit ze gewoon op de grond en de andere speeltjes ook.
Ik heb ook nog een varkentje met zuignappen en een boekje eraan vast. Maar als ik die vast maak aan haar gordel ofzo, dan wordt ze heeeel boos, omdat hij dan niet los kan :s.

Voor de vakantie hebben we zo'n stuurtje gekocht met allemaal geluid erin, starten met een sleuteltje, muziek, knipperlichten, toeter enzo. Die vindt ze wel erg leuk.
 
Hoi hoi,

Wij hebben ook een hele lieve zoon van 10 maanden die ook wel is een beetje opstandig is in de auto. Wij hebben een stuurtje gekocht wat je vastzet op het raam met een zuignap en op het stoeltje. Deze maakt geluid en geeft licht hij vindt het helemaal het einde. Deze is te bestellen via baby-walz.

Groetjes,

Miriam
 
hoi hoi,

ik heb de airbag uitgezet en de stinkmuis naast me gezet.
kan ie alles beter zien, maar vooral ook mij.
nu giegelt hij de hele 2 uur durende rit zich suf om elke boom en auto die we tegen komen!

succes!
 
Waarom ben je zo tegen een dvd speler? Je vind het nog niet nodig schrijf je, maar het werkt hier echt als een trein. Als je al vanalles geprobeerd hebt? Ik zou er helemaal gek van worden. Niet echt veilig in het verkeer.
Bij ritjes korter dan een uur gaat de dvd speler natuurlijk niet mee. Maar bij lange ritten, ik vind het ideaal. Ze kunnen nog zoweinig anders.
Een andere 'tip', sinds de oudste een zusje heeft kunnen ze elkaar vermaken, maar of dat nou de oplossing is?
 
hoi reisa,

de reden waarom ik er zo op tegen ben, is omdat ik niet wil dat zij zodra ze maar een beetje moppert al tv mag en kan kijken. ze is ook pas 15 maanden.
ik ben dan bang dat ze straks helemaal niks meer willen dan tv kijken.

en de 'tip' die je gaf daar zijn we druk mee bezig ;-).
maar ja, dat duurt nog minimaal 9 maanden

@stinkmuis, hoe doe je dat dan als je partner meegaat? gaat hij of jij dan achterin zitten? lijkt me ook niet echt gezellig
 
Vind een dvd speler ook ver gaan ... Straks hebben we een hele bioscoop in de auto bij wijze van spreken. Alleen om de kinderen zoet te houden?

hahahaha, die stinkmuis! Tja, het helpt wel! Arme pappa.

Is dit mopperen en huilen, krijsen niet tijdelijk? Moeten we er niet een poosje doorheen bijten? zodat ze in de gaten krijgen dat al dat schreeuwen e.d. geen zin heeft? Oordopjes in?

Want wat moet het als je op vakantie gaat met de auto? Dan heb je straks heel veel drama in de auto en daar wordt je niet erg vrolijk van.

Ik hoop dat je de gouden tip vind!

Opvoeden valt niet mee he?

Gr Esther

 
Misschien helpt het als je de stoel eens aan de andere kant zet?
Of eens een andere stoel leent van iemand, wie weet zit ze gewoon niet comfortabel (meer).
Gordels zijn nog wel goed afgesteld?
Of misschien de stoel meer in slaapstand zetten zodat ze wat meer kan relaxen..
Zit ze nog in de maxicosi? Zo ja misschien is ze daar klaar mee?
Tenminste dat hadden wij toen; meneer zag niets meer en begon zich te vervelen.

Je weet zeker dat ze niet beroerd wordt in de auto?
Heeft ze dit altijd al?
Je zou haar bv ook een soepstengel of tarwebiscuitje kunnen geven, zo heeft ze een klein beetje in de maag.

Ik heb al ruim een jaar zo'n beest met zo'n knijper (van Playgro) aan het handvat boven het raam hangen, kan hij aan trekken en dan gaat hij al schuddend weer naar boven.

Succes met dit lastige euvel!

Groetjes Sas
 
Terug
Bovenaan