Autostoel met goede slaapstand

<p style="text-align: left;">Hallo, wij zijn op zoek naar een autostoel die goed in de slaapstand kan? Wij hebben nu een cybex Sirona Z i-size de slaapstand zou goed zijn maar hij valt voor onze dochter tegen, helemaal nu ze met de rijrichting mee zit ivm haar lengte is de slaapstand nog minder waardoor haar hoofdje meestal naar voren hangt als ze slaapt ? Hopelijk heeft iemand een goede tip want die andere stoel was €500 en ook uitgeprobeerd in de winkel en toen leek het wel aardig, maar was ze wakker toen ze erin zat...</p>
 
Ik geloof dat de meeste (of alle) stoelen wel in slaapstand kunnen, maar geen enkele helemaal plat..

Onze stoel (maxi cosi rubi) kan ook in slaapstand, maar in de praktijk is dat maar een klein beetje ligstand. Mijn dochter hangt ook wel eens met haar hooft naar voren, maar dan geef ik haar hoofd gewoon een klein duwtje en dan blijft ze wel naar achteren liggen haha.

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n probleem. Ze valt in slaap in de stoel, dus het zal wel comfortabel zijn toch? Ik geloof niet dat ze ermee zit dat haar hoofd even naar voren hangt of ik haar hoofd een klein duwtje geef.
Onze stoel kostte €130 en dat vind ik meer dan genoeg. €500 voor een stoel vind ik belachelijk veel. Onze stoel wordt al jaren gebruikt (nu door m'n 2e dochter, binnenkort door de 3e) en ze zitten en slapen er allemaal prima in, dus ik ben er tevreden over :)
 
Ligt het niet aan de vorm van de bank in de auto dat de slaapstand niet zo goed is? Bij onze ene auto staat de stoel (maxi cosi tobi dacht ik) heel anders dan de andere auto.. de ene auto heeft meer kuipstoeltjes zeg maar en de andere een rechte bank.
 
Terug
Bovenaan